Nyt Fra Værkstedet...

Nimbas

Recommended Posts

Alu. Jeps, men tykkere end 003.

Den er 3 mm tyk, 5,5" høj, sandblæst og monteret med Froggys guld.

Mangler lige en seiding til den og at badget tørrer efter lakering.

Nimbas

Du kan nok nå at melde dig til TS-dage, hvis du ikke allerede har gjort det. Så kan du prøve den vildt længe og rigtig mange gange ;)

... Og tak.

Nimbas

Edited by Nimbas

Hjemmelavet keddel?

Alu lyder efter min mening virkelig fedt, er vild med min gamle hifi Premier snare. Den er stemt højt og sprødt. Er alu også fedt til dybere stemning.?

"Casper: Jeg kan kun tale fra egen erfaring med min Ludwig standard alu, og den er stemt medium dybt når jeg spiller pop. Det lyder sgu fedt og derfor er det min main lilletromme.

@Nimbas: Den lilletromme ser bare fantastisk lækker ud. Kan jeg lokke dig til at ligge flere billeder og evt. noget lyd på den når den står færdig? Jeg kan ikke komme til TS dagene. Men hold kæft hvor ser det spænderne ud.

+100…

- men en hel weekend er længe med tre unger i krudtalderen, og jeg skal optage noget TV om lørdagen. Suk, jeg prøver at time det bedre næste år - det lyder helt utrolig hyggeligt!

God fornøjelse til de heldige, og til Nimbas: Jeg kommer til at prøve den tromme på et tidspunkt, det var jo præcis sådan én jeg ønskede mig! Måske 6,5" dyb, men ellers…