Nimbas Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Yeeez.... Så er det ved at være tid til at løfte lidt på dynen, der ligger over tidens projekt. Specs følger... Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Jeg gætter på at det er en lilletromme.... I træ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 Delvis rigtigt, Kallelle Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Hvis det ikke er træ, så husk at den nok bliver mahogni med tiden... Alu? TS-snare 003 kopi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 Alu. Jeps, men tykkere end 003. Den er 3 mm tyk, 5,5" høj, sandblæst og monteret med Froggys guld. Mangler lige en seiding til den og at badget tørrer efter lakering. Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Sejt!!! Du tar den med til næste weekend ikk !? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 (edited) Helt sikkert. Det kan jo være man kan narre nogen til at løbe den. Røvspændende hvordan den ender med at lyde... Nimbas Edited May 15, 2014 by Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Orv, den vil jeg gerne prøve… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 15, 2014 Author Share Posted May 15, 2014 (edited) Du kan nok nå at melde dig til TS-dage, hvis du ikke allerede har gjort det. Så kan du prøve den vildt længe og rigtig mange gange ... Og tak. Nimbas Edited May 15, 2014 by Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 sejt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 16, 2014 Author Share Posted May 16, 2014 Tak Jonas. Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Hjemmelavet keddel? Alu lyder efter min mening virkelig fedt, er vild med min gamle hifi Premier snare. Den er stemt højt og sprødt. Er alu også fedt til dybere stemning.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Hjemmelavet keddel? Alu lyder efter min mening virkelig fedt, er vild med min gamle hifi Premier snare. Den er stemt højt og sprødt. Er alu også fedt til dybere stemning.? "Casper: Jeg kan kun tale fra egen erfaring med min Ludwig standard alu, og den er stemt medium dybt når jeg spiller pop. Det lyder sgu fedt og derfor er det min main lilletromme. @Nimbas: Den lilletromme ser bare fantastisk lækker ud. Kan jeg lokke dig til at ligge flere billeder og evt. noget lyd på den når den står færdig? Jeg kan ikke komme til TS dagene. Men hold kæft hvor ser det spænderne ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 16, 2014 Author Share Posted May 16, 2014 (edited) Det kan du tro Mr. Moth og tak. Regner med at ha den klar i løbet af mandag - tirsdag. Nimbas Edited May 16, 2014 by Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Jamen æv, jeg skal alt muligt i weekenden, og konen synes i øvrigt at jeg hellere skal hjælpe med at passe børn end at lege med gear. Kvinder og prioriteter… Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Hasse: husk hende på at du blir en meget sjovere mand at bo sammen med når du får "udgang".. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H. Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Hasse: husk hende på at du blir en meget sjovere mand at bo sammen med når du får "udgang".. +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 +100… - men en hel weekend er længe med tre unger i krudtalderen, og jeg skal optage noget TV om lørdagen. Suk, jeg prøver at time det bedre næste år - det lyder helt utrolig hyggeligt! God fornøjelse til de heldige, og til Nimbas: Jeg kommer til at prøve den tromme på et tidspunkt, det var jo præcis sådan én jeg ønskede mig! Måske 6,5" dyb, men ellers… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 19, 2014 Author Share Posted May 19, 2014 Jamen hvis ikke det bliver den her, fikser jeg da bare en til dig i 6 1/2... Så kan du også selv bestemme lidt over det hele... Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 Billeder og et par tilføjelser: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 Badge: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 Detalje: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 Butt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 Strainer: Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Den glæder jeg mig til at prøve! Hvodden lydder den?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts