Lars Frimodt-Møller Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Vi skal spille med Chris Grey & The BlueSpand på Posten i Odense den 18./6. Tror mit setup kommer til at se således ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Klejnstrup Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Det ligner mere du er klar til en omgang Tool jam 😜😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Hvad er det for en bluesgenre? Sjovt og fedt setup! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Waue.. Fed main snare! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBJ Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Mega nice blues- setup, kun lige det mest nødvendige 😄👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Less IS more!!! (blues on) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 Ja vi spiller ikke noget jeg ikke kan spille med det halve setup, men lidt fis og ballade skal der jo til en gang i mellem men det er da rimelig funky blues. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Ka ikk pege på noget der kan undværes der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 What? Ingen 16" snare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted June 14, 2014 Author Share Posted June 14, 2014 What? Ingen 16" snare? Mmnaah kunne ikke helt få den til at sige som jeg gerne ville, ikke at den på nogen måde lyder dårligt, men lige præcis til det jeg troede den skulle bruges, vandt 13'eren i første runde. But the game isn't over.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Tror måske den snare bed på din 16" skal justeres lidt.. Men det er kun er gæt.. Det er ikke fordi jeg har leget meget med 16" snares! Har du fået en 16" seiding til den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted June 14, 2014 Author Share Posted June 14, 2014 Tror måske den snare bed på din 16" skal justeres lidt.. Men det er kun er gæt.. Det er ikke fordi jeg har leget meget med 16" snares! Har du fået en 16" seiding til den? Ikke endnu men den er bestilt. Skal ha' den på inden jeg piller ved snare bed'en Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Helt sikkert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChristianVest Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Ser fedt ud! Husk! Man må aldrig gå ned på grej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted June 14, 2014 Author Share Posted June 14, 2014 Ser fedt ud! Husk! Man må aldrig gå ned på grej! Nej det er jo det!!! Har også overvejet et bækkenstack, lidt flere splashes en stortromme mere og måske nogle timbales og bongos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted June 14, 2014 Author Share Posted June 14, 2014 Nåhr ja jeg mangler da koklokke, tamburin og woodblock!!! Måske lige et par pads med lidt samples Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 hva´ med pauker?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted June 14, 2014 Author Share Posted June 14, 2014 hva´ med pauker?? Hmmm det har jeg ikke, men jeg har en 28" march bd jeg kunne hænge op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brammer Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Ser fedt ud.. Er du så typen når du selv skal slæbe kun kommer med to trommer og hi-hat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted June 14, 2014 Author Share Posted June 14, 2014 Ser fedt ud.. Er du så typen når du selv skal slæbe kun kommer med to trommer og hi-hat. Uh det er desværre længe siden jeg ikke selv skulle slæbe :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 Lækkert setup! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Det ser sku godt ud Lars! Af ren nysgerrighed, hvordan virker det for dig med at ombytte 10'eren og 12'eren. (Kenny Aronoff style) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted June 19, 2014 Author Share Posted June 19, 2014 Det ser sku godt ud Lars! Af ren nysgerrighed, hvordan virker det for dig med at ombytte 10'eren og 12'eren. (Kenny Aronoff style) ? Jeg har ikke gjort det så meget, men det er sjovt at gøre en gang i mellem. Det giver en anden melodi i dine fills. Nu er det her 10 og 8 og jeg havde egentligt tænkt det som et traditionelt setup med en hænge og to gulv. (10 14 16) 8'eren agerer så effekt tom. Giver det mening? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Det giver mening! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Lund Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Både du og sættet lød fantastisk!! Super fedt band der absolut skal høres hvis man får muligheden, tak for kaffe.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts