Mine Trommer Ruster


Simon A

Recommended Posts

Hej Jeg har et problem..

 

Jeg har ikke plads til mine trommer hjemme.. Derfor har jeg fået lov at sætte dem op i en sal i nærheden og øve når den ikke skal bruges.. Når salen så skal bruges pakker jeg trommerne i kasser og sætter dem i et rum der er opvarmet..

Problemet er at nogle af lugs'ne mv ruster.,..

 

Nogen ideer??

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvilke kasser er der tale om? Mærket Gator producerede en serie, hvor limningen under foret i kasserne udsender dampe, der får kromen på hardwaren til at korrodere. Hvis rummet er opvarmet og ikke nævneværdigt fugtigt kan jeg nærmest ikke tænke på andre forklaringer...

 

edit: lidt for langsom.. :)

Redigeret af August Ottsen
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er nemlig det vigtigste spørgsmål:

 

Er det 2008-2009 Gator GTR kasser så UD med de kasser.. Dvs behold dem men få trommerne ud af dem LIGE NU!!

 

Du kan få dem erstattet men behold kasserne

 

 

Er det ikke gator kasser så tar vi fen derfra :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

PUNKT 1: få dine trommer UD af de kasser.. Og jeg mener NU!

 

Kasserne må IKKE bruges!!!

 

Gem kasserne.. Tag mange fotos i god kval af både kasser OG trommer der er skadet..

 

Læs så tråden der henvises til!!

 

Det er en lang og træls vej men med lidt held får du erstattet dine tab!.. Regn med mange emails og 3-6 md behandlings tid

 

Som sagt: kasserne kan IKKE laves.. De må IKKE bruges til trommer mere!!!

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

Mit tog 5 md.. Men jeg pressede også meget på

 

Det er faktisk ikke Gator der mangler vilje men det er deres forsikringsselskab som laver den sædvanlige: "vi trækker det så meget vi kan så gir nogle nok op og vi sparer penge"

 

Men Gators mand Alex Fedele er en super god mand som gør alt han kan for at hjælpe.. Som sagt står al den ingo jeg samlede sidste år i tråden.. Jeg var vist en af de første der fik penge retur i DK.. Flere har fået siden..

 

Fik iøvrigt også to nye cases oven i erstatningen

Redigeret af henrikrathje
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu