Mik B. Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Hey T'S'er Dér..Så er jeg blevet to nye bækkener rigere..Jeg har benyttet siden CymbalOne.dkDen kan jeg varmt anbefale.. Ikke fordi jeg ved Gunnar, måske ville lurer på mit opslag eller ej, men jeg har haft en vildt fed oplevelse, da jeg i hast, manglede to nye crash bækkener..Det har jeg fået, og jeg er nu den glade ejer af et 16" & 17" Anatolian Emtion.Så var der lidt til min samling..Så nu er jeg den lykkelige efer af følgende Anatolian:14" Hihat (Diamond Trinity)16" Crash (Diamond Trinity16" Crash (Emotion)17" Crash (Diamond Trinity)17" Crash (Emotion) 18" Crash (Diamond Trinity)20" Ride (Signature) - Før det blev til P. Düring Signature.8" Splash (Ultimate) 10" Splash (Ultimate) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Fedt. Hvordan blender Emotion med Diamond Trinity? Tænker at det er to meget forskellige typer bækken. Han er en driftig satan, ham Gunnar og Cymbal One er sq snart sagt den smarteste måde at sælge bækkener i disse digitale tider... Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mik B. Posted June 20, 2014 Author Share Posted June 20, 2014 Fedt. Hvordan blender Emotion med Diamond Trinity? Tænker at det er to meget forskellige typer bækken. Han er en driftig satan, ham Gunnar og Cymbal One er sq snart sagt den smarteste måde at sælge bækkener i disse digitale tider... Nimbas Jeg bruger udelukket Emotion nu. Mine Diamond er lidt for livlige til indendørs og telte. Store scener og udendørs arrangementer, ryger mine Diamond på.. Så jeg skifter lidt, afh. af sted, vind og vejr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 ok. Gir meget go mening. Holder mig også primært til Emotion. Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mik B. Posted June 20, 2014 Author Share Posted June 20, 2014 ok. Gir meget go mening. Holder mig også primært til Emotion. Nimbas Ja præcis..Jeg er hvertfald tilfreds.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts