Mascagni Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 Hej TS.Jeg står måske med en bytte-handel her snart, hvor jeg bytter mit Tama Performer BIRK/BUINGA til et BIRK sæt.. Kan nogle forklarer mig hvad lyd forskellen vil være?- jeg er ude efter et sæt som skal bruges til heavy.. Så ved ikke hvad den store forskel vil være..Håber i kan hjælpe!VH/Mascagni Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 Birk bubinga har mere bund og er generelt mørkere i tonen.. Har også lidt længere tone og mere mellemtone.. Mere SWOOOM i lyden Ren birk er lidt kortere og mere komprimeret i lyden.. Mere SMASK i lyden Ja det kan lyde dumt med de lyd-ord men det plejer st give folk en bedre idé end mange forklaringer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRUMMAKER Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 det er ski da OGSÅ SVÆRT af forklare ,, LYD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nielsen Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Men Henriks beskrivelse af lyd er fantastisk ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nielsen Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Men Henriks beskrivelse af lyd er fantastisk ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted July 10, 2014 Share Posted July 10, 2014 Jeg takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRUMMAKER Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 spoiiinngg ,,, gæt gæt ,, hvad der siger sådan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts