andreascampbell Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Hej alle! Jeg har for nyligt erhvervet mig et smukt og lækkert SPD-SX. En dejlig investering! Dog kunne jeg godt tænke mig at udvidde biblioteket lidt. Jeg har brugt Ableton Live og Main Stage i et godt stykke tid, men for at eliminere al latency vil jeg prøve at trigge alle samples direkte fra SPDS'et. Dog er det en omstændig proces at gemme alle lyde fra Ableton-biblioteket som enkelt fil for at kunne lægge dem over på pad'et, og jeg tænkte, om der var nogen, der havde erfaring med en hjemmeside eller et eller andet, der har pre-programmerede biblioteker med lyde, der kan downloades? Mvh. Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreascampbell Posted July 21, 2014 Author Share Posted July 21, 2014 Nå, ved lige at ændre lidt i mine søgeord fandt jeg frem til en ret fed pakke - men er der nogle der har flere, må de meget gerne dele! Ellers kan man hygge lidt med dem her: http://spunkfacesamplers.com/freebies/drum-2-drum/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Google er din ven. Søg på free drum samples, free wav files osv. Der er masser af gratis lydsamples derude. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts