Nikolaj Kirk Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Det her MÅ og SKAL ske!https://www.indiegogo.com/projects/bennygrebGOGO DONER SÅ VI ALLE KAN BLIVE BEDRE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Done! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Ditto! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claus Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Done Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Done Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Done!.. der findes meget få slagere jeg ville give penge til for at lave en video.. Greb er en af dem.. virkelig fed No BS slager.. love it.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gravengaard Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Er det bare mig, eller synes 80.000 euro som en ordentlig røvfuld penge? Det er 600.000 bobs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Er det bare mig, eller synes 80.000 euro som en ordentlig røvfuld penge? Det er 600.000 bobs... Det koster at producere den slags på det niveau. Jeg gætter på at vi snakker min. 2 timers indhold der skal koordineres, klippes osv. Og mon ikke også Benny Greb gerne vil have lidt for sit arbejde også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Selv efter de 80k euro, så er det nok stadig ikke en overskuds-forretning. De skal selvfølgelig have solgt noget efterfølgende. Det er fandme dyrt, den slags. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj Kirk Posted July 23, 2014 Author Share Posted July 23, 2014 I er for seje, tror virkelig det bliver legendarisk !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Jeg bringer lige denne her ind i debatten igen - det er for vigtigt til ikke at ske!! Til info: Man behøver ikke bare at donere, man får faktisk noget for sine penge. Eksempelvis et fuldt HD-download af den færdige video, og det til en pris som det bliver svært at finde den til efterfølgende. Kom i gang kære venner, det skal ske! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Meget enig.. og ja: vælg feks. DVD download til 15€ .. så får du en gratis download af DVD'en når den er færdig.. dvs. du støtter og køber i virkeligheden en MEGET billig DVD! STØT OP om en af de mest inspirerende folk derude pt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Ja, eller hard copy til 30 euro. Så vidt jeg husker er det mindre end jeg gav for hans første dvd - og den skulle jeg selv ud i byen og købe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 Vi tager den lige op igen, indsamlingen er kun lidt over halvvejs i mål. Giv den gas venner!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Smider den lige på forsiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Godt nyt: https://www.indiegogo.com/projects/bennygreb#activity Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts