Superstar Hyperdrive Vs. Yamaha Stage Custom

Thimm
 Share

Recommended Posts

Står med tanken og at prøve noget andet.. Og kan godt li yamaha lyden hvis man kan kalde det sådan.. Men står jeg bedre med er stage custom end med mit tama sæt..? Eller vil det være et skridt tilbage 😜

Priserne på hyperdrive er jo faldet som sten., så der er ikk den store forskel der

Hvis vi taler om nyeste generation stage custom i ren birk mod et hyperdrive så foretrækker jeg egentlig Stage Custom ,, men det er jo smag og behag

Yamahas kvalitet er i top og er mindst på niveau med Tama.. Vælg det du bedst kan lide og som inspirerer dig mest til at spille :-)

Skid på hvad der er "finest".. Spil på det der giver dig din lyd og lyst til at spille!

Edited by henrikrathje

Det er et YSC fra '99 ved ikke så meget mere om det endnu. Vil ikke gøre for meget ved det før jeg er sikker på om det er det jeg helt 100 vil. Er nogenlunde tilfreds med mit hyperdrive, nu jeg har lært at styre de "kagedåse" tammer. Men syntes jeg mangler lidt dybde på 10 og 12 erne.

Jeg har haft en Stage custom avantage fra CA årg 2000. Det sæt jeg havde lød som et Yamaha REC custom fantastiske trommer. Hvis du skal bytte med dit hyperdrive, så skal der penge din vej, hvis Yamaha sættet er CA årg 2000

Mvh Per

Jeg har et Yamaha Sæt jeg går med tanken om at sælge. Det er 100% birk, og modellen før den nyeste der blev præsenteret på NAMM for nogle dage siden. Købt nyt i 2010.

8,10,12,16,22 og 14 lilletromme.

Noget der kunne ligne noget? Jeg er dog ikke interesseret i et bytte.

Mvh

Jeg har et Yamaha Sæt jeg går med tanken om at sælge. Det er 100% birk, og modellen før den nyeste der blev præsenteret på NAMM for nogle dage siden. Købt nyt i 2010.

8,10,12,16,22 og 14 lilletromme.

Noget der kunne ligne noget? Jeg er dog ikke interesseret i et bytte.

Mvh

Jeg har et Stage Custom fra 2001. Det lyder pisse hamrende godt! Der er bare store fede nosser i de tammer. Både studietech´s og lydmænd roser dem helt vildt.

Så de årgange omkring hvor mine er lavet, får den vildeste :tu: af mig.

Har lige indspillet en hel plade med dem, med illdisposed. De lød pissegodt :dev: