Maxi-boy Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Hej Folkens! Jeg er på jagt efter en trommebog. Men ikke bare hvilken som helst bog. Det skulle efter sigende være trommebogen (trommebogen over alle trommebøger) kaldet Sticking Technique, en bog til håndteknik(logisk nok). Men problemet er, at når jeg søger efter den, kommer der adskillige resultater frem. Kan i hjælpe mig, i min søgen efter denne bog? Eventuelle forslag? Mvh ~ p.s. Det virker sikkert håbløst, men hvis i kan hjælpe mig vil jeg være jer dybt taknemlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Og du mener ikke Stick Control af George Lawrence Stone? En af de helt store klassikere... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Kunne du måske mene klassikeren Stick Control af George Lawrence Stone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted August 27, 2014 Share Posted August 27, 2014 Stick Control er jo et must have Men måske du tænker på denne nyere bog: Stick Technique for the modern drummer http://www.amazon.com/gp/aw/d/1458418200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Jeg har en ekstra stick control (ubrugt) du ka købe for en hund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saturn1903 Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Lars viberg's selfølgelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Lars viberg's selfølgelig ? kræver måske et link:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxi-boy Posted August 28, 2014 Author Share Posted August 28, 2014 Jeg har en ekstra stick control (ubrugt) du ka købe for en hund. Uha! Hvis jeg siger ja til tilbuddet, kan du betale for forsendelse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymbolChoke Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 ? kræver måske et link:) http://drumcity.dk/produkter/dvder_og_boeger/boeger/lars_viberg_-_trommesaet.htm Fed bog! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts