ovesen Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Hey Er ved at købe et lettere brugt TD 30 modul. Har aldrig set dem i det prisleje. Min plan var faktisk at købe et komplet TD30KV - men konen endte med at være stopklods for mine nogen gange vilde instumentindkøb. Så nu starter jeg med at købe modulet og sætte til mit TD9KX2 (hvor der er diverse extra pads og "bækkener") - så må jeg købe nogle SuperNatural pads oa. hen ad vejen. En keyboardmand fortalte mig engang, at al elektronisk spillegrej der forlod en butik skulle tabe 50% når det blev båret ud af butikken. At købe brugt øger altid risikoen for at der skal laves reparationer. Mener bare der må være 2 års fabriksgaranti på Roland. http://www.ebay.de/itm/Roland-TD-30-E-Drum-Soundmodul-Neuwertig-Rechnung-/251626031959 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Tja.. Elektronik kan jo også have skader.. Har ikk viden specielt TD-30 Men TD 12 og 20 vistnogså kunne ha displays der fejlede og strøm stik der fejlede.. Enkelte gange bliver der også slidt en del på stik (in/out) bag på.. Men de fleste ting kan kontrolleres vd at starte det og lege lidt med det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beechcraft Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 TD10 er notoriske omkring fejl i display.... Kan dog skiftes for en tusse. Om det gælder andre TD produkter ?? måske. Men dele til TD30 er helt sikkert nemmere at få fingre i end til de ældre modeller... // Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts