Nicolaj Fage-Lorenzen Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Kalder alle krejlere og andre bækkendetektiver! Jeg er på jagt efter crashes og måske en hat i den udgåede Anatolian Traditional-serie. Jeg har et 17" crash, der lyder absurd godt i mine ører, så jeg har længe været på udkig efter andre i samme serie. Jeg har støvet en 14" hihat op, men ejeren er endnu ikke overbevist om, at han skal sælge til/bytte med mig. Hvis nogen kan hjælpe mig i jagten belønner jeg gerne med nogle gode flasker vin. Hvem ka'? TS ka'! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Der er en her der har et ride. (Det er selvfølgelig det eneste du ikke søger ) Men alligevel: http://www.dba.dk/trommesaet-pearl-elx-laekke/id-1009305594/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Jeg kan klare et 8" Splash - købt for 6 år siden herinde, af Kenneth Nygaard for 350 kr.Jeg har næsten ikke brugt det.Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted September 2, 2014 Author Share Posted September 2, 2014 Jeg kan klare et 8" Splash - købt for 6 år siden herinde, af Kenneth Nygaard for 350 kr. Jeg har næsten ikke brugt det. Jon Det er super venligt, Jon. Jeg har dog ikke brugt et splashbækken i sådan cirka 20 år, så jeg lader dig beholde det. Jeg præciserer lige søgningen. Jeg leder efter crashes i 17" eller 18". Jeg leder efter 14" hihat. Tak, for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarl_1998 Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 http://www.dba.dk/baekken-anatolian-traditional/id-1012964955/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted January 17, 2015 Author Share Posted January 17, 2015 Gooodt spottet! Tak for hint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts