Svar På Mail Fra En Butik


Jesper Pingel
 Share

Recommended Posts

Vi er på fornavn, men kender ham ikk.

Ok, og som du selv skriver, synes jeg også at du skal bibeholde din ordre, ellers så har det helle været forgæves og du skal starte forfra hos en anden leverandør. Den fornøjelse skal han ikke have..

Link to comment
Share on other sites

Hm. Jeg havde afbestilt den vare på stedet og givet dem en sviner.

 

- De lover først 3 måneders levering på en betalt vare

- 3 måneder efter er der ingen vare

- Forespørgsel på ny leveringstid resulterer i ren børnehave fra deres side

- Konfrontation resulterer i mere børnehave

- Ny leveringsdato sættes 3 MÅNEDER EFTER den oprindelige dato

 

Har de mon glemt at bestille din vare fra starten?

Link to comment
Share on other sites

Hm. Jeg havde afbestilt den vare på stedet og givet dem en sviner.

 

- De lover først 3 måneders levering på en betalt vare

- 3 måneder efter er der ingen vare

- Forespørgsel på ny leveringstid resulterer i ren børnehave fra deres side

- Konfrontation resulterer i mere børnehave

- Ny leveringsdato sættes 3 MÅNEDER EFTER den oprindelige dato

 

Har de mon glemt at bestille din vare fra starten?

This.

Link to comment
Share on other sites

Hey folks.

 

Hvornår stopper alt det pessimisme omkring 4Sound. Seriøst det her er jo for latterligt. Jeg har ALTID fået god service og vejledning... For år tilbage var det lidt en sjusket butik efter min mening, men jeg skal da lige love for de er kommet efter det. Idag er det den fedeste butik i kbh.

I stedet for at svine 4Sounds FANTASTISKE trommebutik til, burde i hellere bakke den op... Men herinde fortrækker man jo Thomann i stedet... Se DET burde der skrives om !!!

 

:gross:

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hey folks.

 

Hvornår stopper alt det pessimisme omkring 4Sound. Seriøst det her er jo for latterligt. Jeg har ALTID fået god service og vejledning... For år tilbage var det lidt en sjusket butik efter min mening, men jeg skal da lige love for de er kommet efter det. Idag er det den fedeste butik i kbh.

I stedet for at svine 4Sounds FANTASTISKE trommebutik til, burde i hellere bakke den op... Men herinde fortrækker man jo Thomann i stedet... Se DET burde der skrives om !!!

 

:gross:

 

 

 

 

 

Vrøvl.

Link to comment
Share on other sites

Hey folks.

 

Hvornår stopper alt det pessimisme omkring 4Sound. Seriøst det her er jo for latterligt. Jeg har ALTID fået god service og vejledning... For år tilbage var det lidt en sjusket butik efter min mening, men jeg skal da lige love for de er kommet efter det. Idag er det den fedeste butik i kbh.

I stedet for at svine 4Sounds FANTASTISKE trommebutik til, burde i hellere bakke den op... Men herinde fortrækker man jo Thomann i stedet... Se DET burde der skrives om !!!

 

:gross:

 

 

 

 

Så du mener at de er fritaget for kritik fordi de gør det bedre end de gjorde før i tiden, og/eller fordi de altid behandler dig godt?

 

Hvis man ikke får god personlig service hvorfor er det så bedre end at bestille fra Thomann?

Link to comment
Share on other sites

Så du mener at de er fritaget for kritik fordi de gør det bedre end de gjorde før i tiden, og/eller fordi de altid behandler dig godt?

 

Hvis man ikke får god personlig service hvorfor er det så bedre end at bestille fra Thomann?

 

Læs hvad jeg skriver.

 

Kritik er okay hvis det er kontruktivt... Det der er blevet skrevet indtil nu, er noget pjat.

Link to comment
Share on other sites

Alle har da ret til deres mening.. Du har og alle andre har.. men du kan sikkert godt forstå at mange vil føle sig provokeret af din kommentar, når du med et "pennestrøg" egenrådigt vedtager, at alt der er skrevet af andre end dig i denne tråd er "pjat"?

 

Måske en lidt mere konstruktiv kritik af de kommentarer du ikke lide ville være mere effektive?.. hvis du da ønsker at deltage i tråden?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Læs hvad jeg skriver.

 

Kritik er okay hvis det er kontruktivt... Det der er blevet skrevet indtil nu, er noget pjat.

Hvilke kommentarer er det du mener er pjat? Tråden omhandler den service Jesper har fået hos butikken, og hvor vidt vi andre mener at det er i orden. Som skrevet har vi alle ret til vores holdninger, men kritik uden argumenter har nok aldrig ført noget konstruktivt med sig. Du er velkommen til at komme med modargumenter til den harme der har været i tråden, hvis du mener den er uberettiget.

 

Mht. at folk hellere vil handle hos Thomann, så synes jeg sjældent jeg læser andet end at folk opfordrer til at handle lokalt, men det kan være jeg har overset det?

Link to comment
Share on other sites

Synes på ingen måde trådsstarter har været urimelig, men det synes jeg til gengæld at 4Sound har. Hvis blot de havde skrevet noget i stil med:

 

"Hej Jesper

 

Vi har ikke fået din tom endnu, og kan heller ikke oplyse et nyt leveringstidspunkt lige nu. Jeg har kontaktet leverandøren, og du vil få svar snarest muligt om leveringsdato!

 

Mvh 4Sound"

 

I stedet blev ovenstående trukket ud i flere intetsigende mails, når maks 2 burde kunne have gjort det.. uden nogen problemer overhovedet. Det virker for mig desuden underligt hvorfor man ville springe over hvor gærdet absolut er højest fra 4Sounds side. Er sendte emails på akkord i 4Sound? Jo flere man sender = jo flere man hjælper = jo mere man tjener? Spøg til side, men det er sgu ikke optimal adfærd.

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Jeg må også indrømme at jeg på ingen måde forstår dine indlæg. Jesper er jo en helt almindelig kunde. Jeg er sikker på 4sound laver fejl dagligt og sikkert også megadårlig service. Til gengæld har jeg også opfattelsen af at de bestemt ikke gør det ned vilje, og gør alt hvad de kan for at levere en god butik. Her er der så tre chance for at levere en god kundeservice oven på en dårlig varerservice, og det klarer de ikke. Det kan jeg godt forstå jesper undrer sig over. Jeg kan slet ikke forstå din opfordring til at slette et indlæg fordi du er uenig...

Link to comment
Share on other sites

God morgen

 

1. Jeg bliver ved med at handle derinde, og nu er de fleste jo voksne og kan selv bestemme hvad de vil her i livet.

 

2. Jeg har ikke startet denne tråd for at svine nogle til.

 

3. Cut me a break...JA jeg har arbejdet derinde, men for fucking over 2 år siden, jeg er kommet videre, og jeg ER da alm kunde.-

Man kan også vende den om, hvis jeg ikke var alm kunde haved jeg så fået sådan et svar, fordi det er da en mærkelig måde at svare ikke alm kunder på.

 

4. Det ENESTE jeg har ville høre var hvornår jeg kunne forvente min vare i mine hænder, Intet andet...det har aldrig været en mulighed for mig af afbestille den(så skal jeg jo bare vente på den igen).synes bare det var sjovt at der ifølge mig ret hurtig bliver skrevet om at jeg bare kan afbestille varen...hvilke jeg er blevet tilbudt 2 gange!

 

Jesper

Link to comment
Share on other sites

Denne mail er jo en direkte opfordring til at undgå at handle i 4Sound, og bør derfor slettes...

 

Hvor i tråden bliver der opfordret til at boykotte 4Sound? Der er nogle der har ytret at de personligt ikke ønsker at handle et sted der har behandlet en kollega sådan, men jeg har ikke bemærket at folk opfordrer andre til at følge dem.

 

Du bliver ved med at komme med beskyldninger, men jeg har endnu til gode at se noget belæg for dem? Det kan selvfølgelig være at vi læser tingene forskelligt, men vi er (næsten) alle voksne mennesker herinde, så lad os da få en saglig diskussion om emnet, og lade være med at kaste med mudder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne godt tænke mig at vide om du har fået noget ud af denne tråd? :)

 

Ellers skal den måske slettes, så den ikke skaber splid på TS.dk

 

- og så kan du måske lave en anmeldelse på trustpilot hehe

 

Det er jeg slet ikke enig i.

 

Jeg kan ikke se hvorfor det forhold at Kristian begynder at vrøvle løs, skal betyde at tråden skal slettes. Snarere tværtimod.

Link to comment
Share on other sites

sikke et flabet svar ... hvis der er en lokal butik, så gå da lige ned og konfronter dem med det

- så lad os se hvor flabede de tør være, når man står ansigt til ansigt (rabat måske??)

 

Hvis det ikke er chefen som har svaret, kunne man jo overveje om han skulle involveres. Sådan nogle flabede medarbejdere skal jo lære det på et tidspunkt. Kunden har ALTID ret :angry:

 

Jeg ville helt sikkert ringe til butikken, eller tage derind hvis det er tæt på, og bede om at snakke med chefen. For det første for at høre om det virkelig er måden de vil kommunikere med deres kunder, og for det andet rent faktisk få et svar på dit spørgsmål.

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at de så denne her tråd. Du har jo ikke nævnt butikken ved navn, men det kunne være godt hvis de fik øje på, at de har et seriøst kommunikationsproblem.

 

Hvis muligt så tag derind og snak med dem. Det er så meget nemmere at være en nar på skrift end ansigt til ansigt.

Det er simpelthen for uprofessionelt med den mail. Det må være i alles interesse at rette op på den.

 

Jeg vil mene der er masser af konstruktive forslag i denne tråd, og selvom de går på det samme så er det vel også det der er kernen i problemet. Kommunikationen.

 

Jeg synes også Jesper i hans mail får gjort dem opmærksom på at de har et kommunikationsproblem. Og han siger jo også at han, trods denne episode, har tænkt sig at handle hos dem.

 

Men altid fedt når tråde går i selvsving, so keemp 'em coming :-)

Edited by KalEl
Link to comment
Share on other sites

Hold da op, Kristian. Vær rar at svare på nogle af de gode spørgsmål der bliver stillet herinde. Jeg har nemlig svært ved at se, hvorfor butikken skal hyldes i forbindelse med denne her sag. Der er altså ingen der opfordrer til boykot, det eneste der er på spil, er at vi diskuterer hvordan kommunikationen skal foregå til en kunde, når man driver en virksomhed. Og jeg synes ærligt talt at tråden er fuld af konstruktive indlæg..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share