Emil Naumann Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Det kunne godt nok være fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokier Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Det lyder fedt! Spiller selv (jazz) på Zildjian og har besøgt "fabrikken" i USA. John Link to comment Share on other sites More sharing options...
allan h Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Aiiiii, det kunne blive et super spændende og lærerigt arrangement... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hapejo Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Bliver sq fedt at hører noget Zildjian fræs 😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Helt sikkert et must !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Kunne være sjovt at opleve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Pedersen Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Ville dælme godt opleve Gavin Harrison!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumidt Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Porcupine tree og dream theater, så er jeg på.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Det lyder som et godt arrangement med nogle potente herrer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 2, 2014 Author Share Posted November 2, 2014 ** VINDERNE ER FUNDET ** VINDER 1 Medlem Achermann VINDER 2 Medlen Per Hvis I hver især sender mig en PM med jeres respektive adresser, så skal jeg sørger for at arrangøren sender jeg hver en billet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Uha - det er så fantastisk stort!! Det bliver ikke bedre for en gennemført bækkennørd som undertegnede - jeg glæder mig sindssygt meget!! Tak, tak og atter tak! (y) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted November 8, 2014 Author Share Posted November 8, 2014 Hermed info fra arrangøren vedrørende transport fra Århus og Odense. Århus bussen afgår fra Århus Station klokken 14.00 på koncertdagen. Seneste møde tid til bussen er klokken 13.45. Prisen inklusiv koncertbillet er DKK475,- Odense bussen afgår fra Odense Banegård klokken 15.15 på koncertdagen. Seneste møde tid til bussen er klokken 15.00. Prisen inklusiv koncertbillet er DKK 450,- Det er vær at bemærke, at det naturligvis er inklusiv returrejse efter koncerten. Koncertbilletten alene koster DKK 200,- HVORDAN GØR JEG? Når man bestiller sin billet på Billetnet.dk bliver man automatisk spurgt om man vil købe bus enten fra Odense eller Århus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Jeps så har jeg købt billet! Hvem skal med? Det passer mig nu fint at det er Mike i stedet for Aaron. Aaron er funky og hurtig - Mike er fra outer Space!!!! Det bliver for vildt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Er der plads til en mere, der bruger Rexona??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Bussen fra Odense er aflyst :-( Hvem skal med fra Odense? Er der nogen der er med på noget samkørsel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
madsboe Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Hej Lars Jeg er absolut med på noget samkørsel. Mvh Mads Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Begynder arrangementet kl. 19 i Pumpehuset? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Hej Lars Jeg er absolut med på noget samkørsel. Mvh Mads Vi har fyldt den bil jeg skal med beklager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Begynder arrangementet kl. 19 i Pumpehuset? Det står der i hvert fald i programmet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts