Mik B. Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Hey Alle. Vi har leget lidt I studiet. Vi har rocket Gasolin's LANGEBRO op. Hvad syntes i? Mikkel.
frogspoon Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Klart bedre end Gasolin!!!!!'!!! fin lyd, er dog ikke så glad for snarens lyd. keep on rocking!
saturn1903 Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 fedt cover, god lyd meget kontrolleret og snaren lyder nu feeeed Tillykke med det. mvh Saturn.
UlfN Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Jeg synes det er en kanon udgave i har bikset sammen. God idé med Van Halen riffs. Pragtfuld klang på, - en tidlig.....maaaandag...... Som at høre Peter Belli i sine velmagtsdage, fedt.
Bertram Posted November 13, 2014 Posted November 13, 2014 Meget sjovt at høre - jeg er selv midt i en teaterkoncert inspireret af DR's Gasolin. Vores er også blevet lidt rocket, og det kunne godt være jeg kunne smide en lille lydsnas op en af dagene! Må være tilhænger af Froggy - synes snaren er lidt for tør og fimset til den her slags fræs. Ellers synes jeg det er virkelig fedt! Mvh
Recommended Posts