jonaslind Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Hey gør-det-selv folk Hvad vil det koste at få omcoated et sæt (22-12-16). Jeg har ikke pladsen/muligheden/evnerne til at gøre det selv. Vil gerne have det coated så det matcher min lilletromme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Der er ret mange ting der lige skal tages højde for såsom hvilken coating? Skal den gamle coating af først eller vil du sætte direkte på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 http://slagtojctr.dk/vaerksted/Coating/ http://slagtojctr.dk/download/COATING%202008%20DKK.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted December 4, 2014 Author Share Posted December 4, 2014 Den gamle coating skal af og den der skal på, skal være denne her: http://www.stdrums.de/shop/product_info.php?info=p222_c-sparkle-turquoise.html (Er det ikke rigtigt Henrik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted December 4, 2014 Author Share Posted December 4, 2014 Hmmm det er sgu dyrt..... Det er ikke hvad finanserne er til. Måske man skulle finde en, som kunne gøre det privat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Du kan jo til at begynde med gå på STs hjemmeside og få prisen på coatingen.Det hører med til historien, at Delmars coatings er tykke, og ikke ret godt lader sig skære til EFTER montering. Altså skal den sættes helt lige på.Den er endvidere så tyk, at den skal kontaktlimes på...Det ER dyrt, og ikke noget man sætter på et middelklasse sæt.....eller, pengene kommer i hvert fald ikke igen ved salg.Men - kan du lide sættet, og vil kaste dig ud i det, så bliver det jo vildt flot.Der er masser af folk i O´ense, der har gjort det flere gange, måske de vil guide dig? Legolas, Lars..... Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted December 4, 2014 Author Share Posted December 4, 2014 Jon desværrre er jeg udstyrret med 10 tommelfingre, så det vil være en umulig opgave for mig... Men jeg er så glad for sættet, og tror ikke, at jeg nogensinde får så mange penge, at drømmesættet er en mulighed, så kan lige så godt gøre mit eget til drømmesættet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 ......Jeg synes det er svært at anbefale dig at betale dig fra det......det bliver et meget, meget dyrt Cabria. Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted December 4, 2014 Author Share Posted December 4, 2014 Hmmmm måske skulle man så bare spare sammen - og så få drømmesættet om 10 år... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Rathje bygger da bare et sæt til dig i samme farve. Det tager ingen tid og koster det halve...🍻🍷 Skål Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted December 4, 2014 Author Share Posted December 4, 2014 Nimbas, det er drømmescenariet, men tror desværre koster mere, end hvad jeg har råd til. Men omvendt, så kan det måske motivere til at spare op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Køb ind, gør kedler klar med slibning, tag sættet med til TS-dage. Så får du hjælp til selvhjælp på bedste vis. Jeg vil gerne give en hånd, og det kunne jo være en fed sag. Hvis kedler er klar, tager det ikke sindssygt lang tid at lægge det på. Hardware er jo bare hygge at montere igen... ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
saturn1903 Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 ville klart spørge Henrik Rathje om et tilbud Mit næste kit bliver et Rathje Custom kit coated i sugar White Mvh Per Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 I er sgu søde Jonas: gør som Lego siger.. Coatingen skal fræses til.. Det er nemmere og pænere.. Ja det er Delmar tuquoise sparkle Der skal kontaktlim til.. Vandbaseret er ok hvis du matsliber lakken først og sørger for at limen er helt fingertør inden du smækker coatingen på Bestil coatingen 1" bredere til kedel end de er i virkeligheden.. Så er det meget nemmere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts