Casper Aggerholm Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Findes der et program, der er nemt at betjene og som kan gøre sange langsommere uden at lydkvaliteten bliver forringet. Øver på nogle svære og hurtige numre hvor jeg har lidt svært ved at lytte trommerne af.
kasper r Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Man kan nedsætte afspilningshastigheden i VLC? Jeg ved ikke om det er sådan noget du søger?
joma Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Hej Casper, jeg bruger programmet Transcribe - det virker utrolig godt både mht. hastighed og loops: http://www.seventhstring.com Så vidt jeg ved gav jeg ca. 200 kr., men du må ikke hænge mig op på det. Joma
Henrik H. Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Hej Casper Hvilken platform skal det køre på? Pc, Mac, android, iPhone...
Casper Aggerholm Posted December 5, 2014 Author Posted December 5, 2014 Skal bruge det på pc. Tjekker jeres forslag ud:)
Jonas Andreasen Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Jeg bruger Amazing Slow Downer. Det virker og er nemt at bruge.
Gabriel Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 Og hvis det gerne må være lidt mere avanceret så er programmet Sonys Acid Pro en fed DAW som også kan loope sektioner f.eks. en halv time med sømløst omkvæd?, optage den nøgne sandhed) oa nyttigt.
Recommended Posts