Jonas Haaf Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 https://www.dropbox.com/sc/zxdf20r1rrl2y0i/AABPqz2RZ3FrTeObTEcXtHFea Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Altså det er lidt svært at se størrelsen uden noget at forholde sig til Men.. Ny bd til dig sæt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Ja, jeg er heller ikke den store kender, men nye badekar til ungerne kan jeg da kende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Cigarer, ingen tvivl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Mon ikke det er et par 16"x10" lilletrommer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Phat snares for a phat snare sound? Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Phat snares for a phat snare sound? Jon Han kopierer bare Lars Frimodt, som har kopieret mig. Tsk tsk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 16, 2015 Author Share Posted January 16, 2015 Det bliver´en 14x6.5" og en 15x7", men ikke kopier. For øvrigt er kedlerne Valnød og mahogny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Det bliver´en 14x6.5" og en 15x7", men ikke kopier. For øvrigt er kedlerne Valnød og mahogny. Er du gået væk fra idéen om en 16'er? Det er ellers en ret finurlig størrelse. Men 15'er er altså heller ikke skidt! Lidt mere brugbar, og stadig svær at ramme ved siden af. Tror det bliver en fed tromme. Hvad for hardware vil du smække på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 16, 2015 Author Share Posted January 16, 2015 Hardware bliver lidt anderledes...Mere følger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Hardware bliver lidt anderledes...Mere følger. Anderledes, altså som i hvad er forskellen på en and? Eller at der er længere til Ringsted end på cykel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H. Posted January 16, 2015 Share Posted January 16, 2015 Måske man skulle gætte på noget med lugs i Ayotte-style... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Lugs med elektromotorer og en app til smartphone til tuning! Wifi all over! 😳😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wipe Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Spørg Froggy. Han har sikkert et par gode ideer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Han kopierer bare Lars Frimodt, som har kopieret mig. Tsk tsk. Som du kopierede fra dw.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted January 17, 2015 Share Posted January 17, 2015 Som du kopierede fra dw.... Kender jeg intet til!!! Jeg har aldrig hørt om DW før nu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 19, 2015 Author Share Posted January 19, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 20, 2015 Author Share Posted January 20, 2015 Lidt Ayotte, Lidt Sleishman, men den bliver ikke freefloating. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 ... og lidt Haaf! Fed farvekombi! Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Det ser sgu innovativt ud, det der, har du patentanmeldt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Se meget spændende ud.. følger lige med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 20, 2015 Author Share Posted January 20, 2015 Ringen bliver monteret i kedlen, så jeg kan stemme top og bundskind forskelligt, med throw off kommer til at sidde på ringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Spændende. Hvor har du den ring fra? Jeg har faktisk tænkt noget lignende - men med en ring i træ, hvor man så fræser plads til tværbøsningerne, og så kunne man lime den på. Evt en i hver ende - sådan lidt en Guru-drums inspireret tingest... Det bliver så ikke liiiige i dag jeg får lavet det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 20, 2015 Author Share Posted January 20, 2015 Det er en fælg fra en BMX cykel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts