Kasper Stougaard Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Ja, det er eddermame fedt tænkt, og fordelen ift. en ring i træ, som Lille John nævner, må jo være at den er let og kan nøjes med ret få kontaktpunkter på kedlen, så den tager så lidt liv ud af kedlen, som muligt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Har du noget familie der kan hjælpe dig? Så kunne i kalde jer "Haaf'n'Haaf" I kunne også brygge øl.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Har du noget familie der kan hjælpe dig? Så kunne i kalde jer "Haaf'n'Haaf" I kunne også brygge øl.... Det kan godt være, jeg kom for sent i seng i går, men det er fandme sjovt! Hahahahaha.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Jeg fik et skilt med Haaf n' Haaf da jeg blev gift Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Jeg fik et skilt med Haaf n' Haaf da jeg blev gift Ja den lå jo lige til højrebenet.... Godt nok mange år siden jeg har drukket en half and half. Kan være det skal være til TS dag, det sker igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Husk fælgbånd før du monterer dæk & slange igen - der er ikke meget sjov ved en punkteret lilletromme… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Der er totalt forbud mod at tale om TS weekend i denne tråd. Jeg er røvbitter over ikke at kunne komme i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Der er totalt forbud mod at tale om TS weekend i denne tråd. Jeg er røvbitter over ikke at kunne komme i år. Nå men det skal du da ikke være. Det bliver jo bare fuldstændigt som det plejer. Bare helt almindeligt TOP HYGGELIGT!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Der er totalt forbud mod at tale om TS weekend i denne tråd. Jeg er røvbitter over ikke at kunne komme i år. Forstået. Ingen snak om TS-dage, og hvor hyggeligt de bliver til TS-dage, og hvor sjovt det kunne være at prøve den tromme TS-dage, og hvordan vi dog skal kunne se champions league når du ikke kommer til TS-dage. Absolut ingen snak om det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grevens Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 ... - fedt at se noget gør det selv selv ... Haaf 'n Haaf er rigtig godt når det er Baily og Kaffe ... ku' være man sku prøve det 'en dag ... i Maj ... på en ø ... midt i landet ... ikke Ringe ... men tæt der på ... - flere billeder tak når du når længere i projktet ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Så mangler der bare Snarebeds og hvad jeg ellers finder på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Jeg gider ikke lave noget ud af finish, før jeg har spillet på den, og da jeg er uden øvelokale, får jeg den ikke testet, lige med det første. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Snare beds, done. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Fotos eller det er ikke sket! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Hold øje med om de der fælge kan holde til trækket....Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Fælgene kan desværre ikke helt klare trækket. Jeg skulle ha' fulgt min første indskydelse, og ha' monteret skruerne forskudt. 4stk øverst i fælgen og 4stk. nederst.Det virker nu OK, men hvis jeg tager topskindet af, bliver bundskindet løsere. Billeder af kanter må vente, til jeg har noget mere lys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 25, 2015 Author Share Posted January 25, 2015 Har glemt air vent. Tænker lidt på at lave 4 små, i stedet for et stort. . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Jeg vil bygge et sæt i valnød!!! Period! Stod og savlede over valnød i Bella Center til Skills, og det eneste jeg kunne se, var et mega nice Rathje New Spliff Walnut Wow Wov-sæt i 10x8, 12x8, 15x15(14), 16x15, 22x15!!! Jonas! Det er sgu et flot arbejde, du lægger for dagen med den tromme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted January 25, 2015 Author Share Posted January 25, 2015 Tak nico. Det er ikke flot arbejde, men billederne skjuler det værste fusk. ☺ Slipper nok for bryllup, så den kommer med på Ts weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Jeg vil bygge et sæt i valnød!!! Period! Stod og savlede over valnød i Bella Center til Skills, og det eneste jeg kunne se, var et mega nice Rathje New Spliff Walnut Wow Wov-sæt i 10x8, 12x8, 15x15(14), 16x15, 22x15!!! Jonas! Det er sgu et flot arbejde, du lægger for dagen med den tromme. Du siger bare til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts