Dw's Nye High-End Pedal

wipe

Recommended Posts

Måske er jeg en anelse langsom men har netop set DW's nye high-end pedal - DW CPMDD

http://www.4sound.dk/trommer/hardware/stortrommepedaler/dw-cpmdd2

Nu har jeg ikke prøvet den og den ser da super nice ud MEN prisen! Knap 4000 kr for single versionen og næsten 9000!!!!!!! kr for dobbelt-versionen. !!!

Og jeg ved godt at de danske priser på sådan nyt udenlands hardware altid er lidt opskruede til at starte med men den pris er da helt latterlig uanset hvor god den så er.
Eller er det bare mig, der ikke værdsætter rigtig high-end, der indenfor alle former for produkter altid har haft betragtelige priser?

For dyr og ligner en kopi af så mange andre direct drive pedaler

Alu er dyrere at fræse ud.. Men meget let.. Ikk godt i min bog.. Jeg vil ha noget vægt i pedalen..

Direct drive.. Tja.. Troede de var blevet klogere.. Pearl har da vist opdaget at det ikke er det der dur til ret mange..

Men går man efter det nyeste og har masser af penge sååå..

Synes pedaler begynder at blive gadgets a la mobiler!.. Brug pengene på fede trommer og bækkener og køb så en fin Dw 5000 .. Så spiller det.. Eller en brugt pearl til 4-500kr..

4-9k!.. Jamen altså.. Hvad tænker de på..

Helt enig. Tag fx det hihatstativ jeg hentede hos dig. Det er jo FINT, selvom det er tussegammelt. Min teknik er faktisk så dårlig at jeg egentlig ikke rigtig kan mærke om en pedal er god eller dårlig. Har fx fået big beat pedal til mit øvesæt. Det er sgu da FED!

Prøvede den i Frankfurt, og den var lidt et antiklimaks netop på grund af den manglende vægt og dermed fraværet af "småkage".

Ingen hjælp at hente derfra. Metalslagere med hang til blast må til gengæld være tættere på den ultimative pedal. Men den er kompromisløs i designet. Måske med en standard DW-kølle??