henrikrathje Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Rydder lidt op og væltede over denne seddel Niels skrev til mig i hin tider.. Inkl stavefejl Der er brugt MANGE timer på de øvelser på både sæt og lilletromme/øverst De er simple men prøv dem God søndag rødder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gravengaard Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Henrik, det er stadig lørdag sidst jeg kiggede Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Jeg er forud for min tid Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Hedder det ikk fremme på beatet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gravengaard Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 (edited) Du skal bare være "in the pocket", så går det hele nok Eller "I æ lom' " som du nok ved... Edited January 24, 2015 by Gravengaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Du skal bare være "in the pocket", så går det hele nok Eller "I æ lom' " som du nok ved... Æ ve et Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Gode basic opvarmningsøvelser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Niels var (er) konge. Men jeg ser sgu ikke meget til ham mere. Nogle der ved hvad han pudser med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Det seneste jeg har set ham med var SP, Just Ratzer for et års tid siden og så er han med i Blast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted February 18, 2015 Author Share Posted February 18, 2015 mener han laver en del studie arbejde .. har da også set han i TV flere gange i 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts