Beechcraft Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Jeg skal ha' nogle nye hørebøffer til mit el-sæt. De sidste var fra Vic Firth, udmærkede dæmpning (ude fra kommende støj), men lydkvaliteten var lidt til den tynde side. Hvilke andre alternativer kan I anbefale? de skal dæmpe med mindst 20 -30db, kan ikke være in-ear's pga. af mine snørklede øregange. På forhånd tak for de gode råd. // Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Shure SRH 940, og f.eks. en Fubar forforstærker. Jeg behøver i hvert fald ikke mere. Men der er masser af andre gode alternativer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenSkou Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 http://www.4sound.dk/dj/tilbehoer/headphones/sennheiser-hd-380-pro Dem bruger jeg med stor glæde Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Beyerdynamic har også flere gode modeller, kan klart anbefales. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Jeg har altid være superglad for mine Sennheiser HD 25. http://www.4sound.dk/dj/tilbehoer/headphones/sennheiser-hd-25-1-ii Aner ikke hvor mange db de dæmper. Jeg skal til Roskilde næste weekend, så hvis du gider kører lidt efter det, må du gerne prøvekøre dem. Mit sæt er dog rimelig roadworn efterhånden, og der er en løs forbindelse i den ene side. Men de har også spillet dagligt, og været slæbt i tasken, og mishandlet af mine børn de sidste 5-10 år... /Mikkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyNielsen Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 jeg bruger selv dette par fra extreme isolation, de dæmper 29db og siger rigtig godt ! http://www.extremeheadphones.com/passive-noise-isolation-hearing-protection-headphones/studio-products/ex-29-headphones/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beechcraft Posted February 9, 2015 Author Share Posted February 9, 2015 Jeg har altid være superglad for mine Sennheiser HD 25. http://www.4sound.dk/dj/tilbehoer/headphones/sennheiser-hd-25-1-ii Aner ikke hvor mange db de dæmper. Jeg skal til Roskilde næste weekend, så hvis du gider kører lidt efter det, må du gerne prøvekøre dem. Mit sæt er dog rimelig roadworn efterhånden, og der er en løs forbindelse i den ene side. Men de har også spillet dagligt, og været slæbt i tasken, og mishandlet af mine børn de sidste 5-10 år... /Mikkel Tak for tilbuddet Mikkel, men jeg tror ikke, at det bliver nødvendigt // Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor Andersen Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Jeg bruger Studio Kans når jeg øver for mig selv og når vi er i studiet, de virker super fedt. Det er måske ikke HIFI-kvalitet, men de dæmper godt og der er veldefineret lyd stort set ligegyldigt hvor meget du larmer ved siden af... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achermann Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Beyerdynamic har også flere gode modeller, kan klart anbefales. Jeg er også meget glad for Beyer Dynamic. Jeg har et sæt DT770 Pro, og de fås også i en endnu mere dæmpende model (DT770M). De lyder godt uden at 'farve' lyden alt for meget. Bruger dem både til øvning, musiklytning og -mix. Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪ Magnus ♪ Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Jeg kan vil også Beyerdynamic min anbefaling. Jeg bruger Beyerdynamic DT-770M til øvning, studie, live etc. Dæmper godt, har god lyd og sidder godt på hovedet, jeg bliver ikke træt af at have dem på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tormentor Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Kører selv beyerdynamic dt770m, og det holder totalt. Jeg tror det er de bedste på markedet hvad angår kombinationen af dæmpning og lydkvalitet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taye nørden Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 +1 til dem her!!! Jeg har altid være superglad for mine Sennheiser HD 25. http://www.4sound.dk/dj/tilbehoer/headphones/sennheiser-hd-25-1-ii Aner ikke hvor mange db de dæmper. Jeg skal til Roskilde næste weekend, så hvis du gider kører lidt efter det, må du gerne prøvekøre dem. Mit sæt er dog rimelig roadworn efterhånden, og der er en løs forbindelse i den ene side. Men de har også spillet dagligt, og været slæbt i tasken, og mishandlet af mine børn de sidste 5-10 år... /Mikkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
MattiasF Posted February 21, 2015 Share Posted February 21, 2015 Sennheiser har lige lanceret HDR 650. De lyder ret godt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MattiasF Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 (edited) Sennheiser har lige lanceret HDR 650. De lyder ret godt. RETTELSE: HDR 165 Edited February 28, 2015 by MattiasF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts