Christian Dyreborg Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Hej. Jeg har fået fat i en march tromme, og vil gerne have nye skind på den, både top og bund. Men skindene, nok specielt slagskindet, skal kunne fungere både som march trommeskind og ale. lilletrommeskind, da jeg kan slå top seiding fra, og den kan bruges som en alm. lilletromme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor Andersen Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Jeg har et Evans Hybrid kevlar skind på min Premier March-tromme, det virker super fedt både med og uden top-Seiding... Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Det kommer jo an på hvilken type march lyd du vil ha? Vil du ha Scottish Pipe band?. Eller traditionel europæisk march lyd? Skotterne (og amerikanske ogdå) bruger kevlar skind for at få en super præcis, kraftig og tynd skarp lyd De andre bruger single ply smooth white skind (ambassador eller premier March skind) Jeg ville nok anbefale sidstnævnte hvis du vil ha en mere traditionel lilletromme lyd tilgængelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 11, 2015 Share Posted February 11, 2015 Tag fat i Jai Jenkov fra Takai Music. Han er marchtrommeforhandler og virkelig serviceminded. Hans butik er i Svendborg, hvor han er efter aftale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Sachsenskjold Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Remo Ambassador Coated på toppen, og Remo clear i bunden. Et lidt old school valg, men det lyder skide godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts