Gandrum Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 The wild man from Texas alias Kirk Covington fra Tribal Tech: /Gandrum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 Det orkester…! Musikere var sgu ikke mit først gæt, hvis jeg mødte dem på gaden . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemme Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 Han er så god! Hør ham hvor der også kører noget musik og se den mand eksplodere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted February 23, 2015 Author Share Posted February 23, 2015 Det orkester! Musikere var sgu ikke mit først gæt, hvis jeg mødte dem på gaden .Interessant... når man tænker på hvor dygtige de er. Man får lyst til at spørge hvilke udseende musikere så har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Fedt mand! Har set klippet før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Lige først troede jeg faktisk at han spillede iført skudsikker vest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 (edited) ....Men det er faktisk en " Stik vest" Edited February 23, 2015 by Dr.Mains Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts