søs Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Tror vores alle sammen's juntafar er i dagens JP: http://www.jyllands-posten.dk/protected/premium/indblik/Kultur/ECE7491785/Mit-liv-som-Elvis/ Er det ikke hans (skaldede) isse, man kan ane på billedet ..? (Kræver desværre abonnement at læse hele artiklen) .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 (edited) Du har ret, Søren! Det er juntalaj i egen lavstammede person, og indlægget burde være oprettet under "80'er bækkenvinkler deluxe"! 😝😝😝 En dejlig aften med en fabelagtig udsigt til bagsiden af tre korsild og Sidney Lee hårdt flankeret af Jørgen de Mylius! 👍 Edited March 1, 2015 by Nicolaj Fage-Lorenzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 .. nu ikke så "genert", Nicolai - du spiller da overfedt, trods bækkenvinkel. Selv med et lille set-up swinger du røven ud af bukserne: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Hahahahaha!!! Halvt inde i nummeret taber jeg en stik! Måtte spille videre med een hånd... Lader bare hånden hvile på snare i afslutningen... 😂😂😂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 (edited) Jep, men det høres ikke ..! Faktisk findes der mange optagelser med Henrik og djævlene på tuben, der viser jeres gode sammenspil! Edited March 1, 2015 by søs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Hahahahaha!!! Halvt inde i nummeret taber jeg en stik! Måtte spille videre med een hånd... Lader bare hånden hvile på snare i afslutningen... 😂😂😂 Totaaal overskud. Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 I er sgu søde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Tooooooootal overskud dér Legofar!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bornholmeren Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Det er yderst sjældent jeg komenterer de vidoer der bliver indlagt her, for det gider jeg ikke spilde min tid på, men her swinger set edder mamig godt. Det er der ikke mange der kan finde ud af, til og med er I pænt klædt, tempoet passer, breaksen ligger præsis, intro og afslutning sidder lige i swinget. Det eneste der undrer mig er at bassen kører mens den drejer rundt? Godt kørt. Hilsen Finn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Kanon udgave af Blue Suede Shoes, respekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Ja okay, der er måske lige et "issue" med ham den fulde bag trommerne der taber den ene stik. Men hul nu i det Kniv skarpt, og det tøffer jo bare for fedt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 (edited) .... Det eneste der undrer mig er at bassen kører mens den drejer rundt? Godt kørt. Hilsen Finn., MÅSKE ... er klippet, hvor bassen blir swunget rundt, sat forkert ind i video'en. Og så er det produceren, der har klokket i det. Min erfaring er, at dette ofte sker, når en producer, der ikke har forstand på at spille musik, sætter en video sammen. Et exempel herpå kunne være lilletromme-slag, som høres på 2 og 4 (som de skal) - men de SES i video'en på 1 og 3 .... Forøvrigt kan man endda høre, hvor Nicolaj taber stikken i video'en - præcis 1.05 ... Edited March 3, 2015 by søs Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 ... Forøvrigt kan man endda høre, hvor Nicolaj taber stikken i video'en - præcis 1.05 ... Lige en forklaring her: Man kan ikke høre på det solide trommespil, at stikken tabes - kun selve lyden af stikken, der rammer gulvet ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Shit, det er sgu rigtigt med den stik, der falder på gulvet ved 1.05... Det er sgu godt hørt, Søren! Det er faktisk 5 år siden, at det er lavet. I år fejrer vi 80-året sammen med 70 mand fra Odense Symfoniorkester. jeg har allerede købt en rulle ond dobbeltklæbende tape af KalEl, og han troede det var til et coatingprojekt. :hmm: Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Shit, det er sgu rigtigt med den stik, der falder på gulvet ved 1.05... Det er sgu godt hørt, Søren! Det er faktisk 5 år siden, at det er lavet. I år fejrer vi 80-året sammen med 70 mand fra Odense Symfoniorkester. jeg har allerede købt en rulle ond dobbeltklæbende tape af KalEl, og han troede det var til et coatingprojekt. :hmm: Hvor skal slaget så stå denne gang, Nicolaj? ... måske man skulle overveje at komme forbi og lytte til/se showet .. det må da blive en kæmpe-oplevelse med så stort et orkester! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts