The Drew Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 (edited) Er der nogen der har gjort sig erfaringer med den nye samplepad fra Alesis?Den er jo noget billigere end SPD SX og har 16 gange mere plads(32GB).MEN så vidt jeg kan se har den kun L-R Output og ikke individuelle outputs. Dvs fx skal alle samplevolumener være præ-kalibrerede helt perfekt og kan ikke tilpasses af fx lydmand eller lignende http://www.thomann.de/dk/alesis_samplepad_pro.htm nogen der har godt eller skidt at sige? "fire away"! Edited March 12, 2015 by The Drew Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik Qvitzau Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 I forhold til outputs, så er der ikke så stor forskel på SPD og denne. SPD har to ekstra, men det ændrer ikke på, at dine lyde skal være indstillede godt i forhold til hinanden alligevel, eller kan det blive noget juks Det du kan gøre, er at smide alle dine kicks ud af Right og alle dine snares og diverse ud af Left. Så kan din lydmand allerede gøre meget. Det har jeg gjort, og der har aldrig været nogle problemer. Altså, to outputs burde være rigeligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted March 12, 2015 Author Share Posted March 12, 2015 Ok jeg er bare vant til at køre direct out fra mit td 20 modul, så tænkte det kunne skabe lidt begrænsninger kun at køre RL Men tak for input det var da pluspoint til alesis😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
theregel Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Det du kan gøre, er at smide alle dine kicks ud af Right og alle dine snares og diverse ud af Left. Så kan din lydmand allerede gøre meget. Guldkorn… Tak for den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Ift. SPDS-X'en har Alesis været så venlige at lave en HH-pedal-indgang, en feature jeg savner på min Roland. Mærkelig prioritering… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 - af Roland forstås… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts