Julen Varer Lige Til Påske...

Dr.Mains
 Share

Recommended Posts

NEJ... jeg har hverken Røget noget.......spist "xylofonsvampe" eller sprøjtet mig med hashkanyler. :tu:

...var måske bare mere vågen.... eller årvågen...

da jeg kiggede på TS i morges, kunne jeg stadig se Julepynt på "Banneret" øverst oppe på TS- siden, og tænkte, at det vel snart skulle pakkes ned...... her i påsken.

Derfor denne indledning med "Jul til Påske" , og det må vel være Gunnar der var rigtig hurtig til at fjerne Julegran med pynt.

NEJ... jeg har hverken Røget noget.......spist "xylofonsvampe" eller sprøjtet mig med hashkanyler. :tu:

...var måske bare mere vågen.... eller årvågen...

da jeg kiggede på TS i morges, kunne jeg stadig se Julepynt på "Banneret" øverst oppe på TS- siden, og tænkte, at det vel snart skulle pakkes ned...... her i påsken.

Derfor denne indledning med "Jul til Påske" , og det må vel være Gunnar der var rigtig hurtig til at fjerne Julegran med pynt.

Hmmm...troede lige... at du måske havde sprøjtet dig med påskebryg i rigelige mængder... :oops:

Imponerende med din prolongerede "vågen- årvågentilstand"!! Gunnar har tilsyneladende været rimelig hurtig og pakket skidtet ned til næste gang. Godt gået - og bukker mig i støvet... :D