andreascampbell Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Hej venner, Mit elskede SPD-SX (fabelagtig maskine) har drillet mig på det sidste. Normalt kører jeg bare Phones-send'et (med click og pad) direkte i min in-ear-mixer sammen med monitor-sendet, men da jeg er begyndt at spille i et projekt, hvor der både er click og backtrack, kører jeg det direkte i Audio In på SPD-SX'et for at spare den ekstra mixer. Problemet er så, at når jeg kører Audio In direkte i pad'et, forsvinder det, man normalt får i "Phones Out" (click, pad og triggers) til et minimalt niveau. Det kan høres, men det virker som om der er en slags limiter på, så det primært er tracket der kan høres. Jeg har tjekket alle indstillinger, og både click og pad står til at blive sendt til phones out også. Giver det mening? Er der nogen, der har prøvet noget lignende? Kan man få alle niveauer til at være lige høje, og er der en limiter indbygget i SPDS'et, der kan slås fra? Knuz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Find Christian Egebo på Facebook. Han er ultimativ powerbruger, og er super cool. Han kan nok hjælpe dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts