Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja, som overskriften så fint forvirrer 😃

Så vil jeg høre af om man skal bruge

Remo emperor coated som slag skind på tammer og clear som resonans skind...eller

Emp coated over ambassador clear... Eller noget helt tredje.

Jeg vil gerne have noget tone i tammerne den at de kommer til at synge for meget.

Eller skal vi over i noget Evans g1????? Altså et blandings produkt.

De skal bruges på nogle Tama superstar hyperdrive tammer 😃

Posted

Jeg vil gerne have noget tone i tammerne den at de kommer til at synge for meget.

Eller skal vi over i noget Evans g1????? Altså et blandings produkt.

De skal bruges på nogle Tama superstar hyperdrive tammer 😃

Jeg bruger efterhånden konsekvent Remo på toppen, og Evans som resonans. G1 er et udmærket valg.

Jeg har så ikke det store kendskab til Tama Superstar.

Posted

Emperor over ambassador hvor bunden er stemt lidt højere.. Giver rund tone Der ikk klinger for længe

Bare du får de forfærdelige fabriks skind af så er du på rette vej med dobbeltlag over enkeltlags skind

På Gulvtoms kan du overveje emperor i begge ender

Posted

I øjeblikket er jeg helt vild med coated amb over clear amb. Det giver selvfølgelig mere tone, men den kan bestemt styres synes jeg. Så amb i bund er næsten "givet" på forhånd. Alternativt coated i bunden, men det - synes jeg - kan godt give en lidt irriterende tone.

Posted

I øjeblikket er jeg helt vild med coated amb over clear amb. Det giver selvfølgelig mere tone, men den kan bestemt styres synes jeg. Så amb i bund er næsten "givet" på forhånd. Alternativt coated i bunden, men det - synes jeg - kan godt give en lidt irriterende tone.

Du er lige blevet premier ejer!.. Ka du SÅ prøve Coated ambassador i bunden :-)