bcdrum Posted April 17, 2015 Posted April 17, 2015 Ja, som overskriften så fint forvirrer 😃 Så vil jeg høre af om man skal bruge Remo emperor coated som slag skind på tammer og clear som resonans skind...eller Emp coated over ambassador clear... Eller noget helt tredje. Jeg vil gerne have noget tone i tammerne den at de kommer til at synge for meget. Eller skal vi over i noget Evans g1????? Altså et blandings produkt. De skal bruges på nogle Tama superstar hyperdrive tammer 😃
UlfN Posted April 17, 2015 Posted April 17, 2015 Jeg vil gerne have noget tone i tammerne den at de kommer til at synge for meget. Eller skal vi over i noget Evans g1????? Altså et blandings produkt. De skal bruges på nogle Tama superstar hyperdrive tammer 😃 Jeg bruger efterhånden konsekvent Remo på toppen, og Evans som resonans. G1 er et udmærket valg. Jeg har så ikke det store kendskab til Tama Superstar.
henrikrathje Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 Emperor over ambassador hvor bunden er stemt lidt højere.. Giver rund tone Der ikk klinger for længe Bare du får de forfærdelige fabriks skind af så er du på rette vej med dobbeltlag over enkeltlags skind På Gulvtoms kan du overveje emperor i begge ender
Mads Valther Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 I øjeblikket er jeg helt vild med coated amb over clear amb. Det giver selvfølgelig mere tone, men den kan bestemt styres synes jeg. Så amb i bund er næsten "givet" på forhånd. Alternativt coated i bunden, men det - synes jeg - kan godt give en lidt irriterende tone.
bcdrum Posted April 18, 2015 Author Posted April 18, 2015 Som jeg selv tænkte så bliver det nok coated emp over clear ambassador.
henrikrathje Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 I øjeblikket er jeg helt vild med coated amb over clear amb. Det giver selvfølgelig mere tone, men den kan bestemt styres synes jeg. Så amb i bund er næsten "givet" på forhånd. Alternativt coated i bunden, men det - synes jeg - kan godt give en lidt irriterende tone. Du er lige blevet premier ejer!.. Ka du SÅ prøve Coated ambassador i bunden
Mads Valther Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 Ja ved lejlighed skal jeg nok, men har samme kombi på mit Ludwig, og det er jo fedt de kan lidt forskelligt skindmæssigt...
Recommended Posts