frogspoon Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 så fik jeg endelig sat mit Clubdate up! købte sættet for 1 år siden, men måtte vente med at sættet det op for jeg flyttede her til Florida. specs: 12-14-20 der fulgte en pioneer snare med i samme coating, men tilkøbte en 5" supra i samme årgang som sættet. glæder mig meget til at få sættet med ud på job. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Smukt! Er det et WFL? Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted April 20, 2015 Author Share Posted April 20, 2015 nej. det er fra 1966. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 FLOT!! Er du flyttet til Florida? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H. Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Lækkert sæt... det ser gennemført ud med den flatbase hardware. Men skal den Camco ikke skiftes ud med en Speed King? Eller kommer funktion før Æstetik. Og tillyke med det nye domicil. Klinger flot - Saint Augustine, Florida. Jeg kender intet til området... men er der ikke normalt pænt varmt / godt vejr i området? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Wow, det ser da godt nok helt vildt velholdt ud i forhold til, at det snart runder de 50 år. Er du bare en god fotograf, eller har jeg ret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Kom nu Froggy, hvor er vinkelsliberen og rendegraveren? De har store maskiner over there... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Wauw - det er lækkert! Tillykke med det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Hvordan faen er du havnet i Florida? Der er da en historie at fortælle!Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted April 20, 2015 Author Share Posted April 20, 2015 jeg er ikke god fotograf! sættet er nærmest i mint con. men det har også stået mig i 5000 ..... ja vejret er godt her mellem 27-30 her i april. . men det har det vist også været dejligt i DK idag. sættet er dejligt. har som sagt vente et helt år på at høre det.... satte det op og den dejlige varme ludwig lyd kom frem. trods de røvdårlige powerstroke4 der er på tammerne. har desværre ikke haft tid til at hente nogle nye, der har været så meget at se til. bla det at få hjemestudiet op at kører..... camco pedalen kan ingen slå. ludwigs speedking har jeg aldrig kunnet lide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted April 20, 2015 Author Share Posted April 20, 2015 Hvordan faen er du havnet i Florida? Der er da en historie at fortælle! Jon har rejst en del i USA og vupti så var der en satans flot pige her i solskinsstaten.... så måtte frøen sku over på den anden side af andedammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Og hvordan med arbejdstilladelse og al den slags? Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted April 20, 2015 Author Share Posted April 20, 2015 Og hvordan med arbejdstilladelse og al den slags? det kommer... lige nu holder jeg lidt sommerferie. ikke det værste sted at lande når man nu skal vente på lidt papirarbejde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Det er et lækkert Ludwig-sæt, det der! Og Saint Augustine er en lækker by - selvom jeg er glad for, at jeg ikke skal være der, når det sådan rigtig bliver sommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Mange gange med den nye kærlighed! Der er sgu ikke noget der slår den første forelskelse i et Ludwig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Mange gange med den nye kærlighed! Der er sgu ikke noget der slår den første forelskelse i et Ludwig. uha... har haft 10+ andre ludwigsæt... dette er dog mit første clubdate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted April 21, 2015 Author Share Posted April 21, 2015 Det er et lækkert Ludwig-sæt, det der! Og Saint Augustine er en lækker by - selvom jeg er glad for, at jeg ikke skal være der, når det sådan rigtig bliver sommer pjat.... hvad er der nu galt med 40+ grader .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 ...og 95 pct. relativ luftfugtighed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts