Gandrum Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Dette er hvis ikke set gør... /Gandrum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted April 30, 2015 Author Share Posted April 30, 2015 Argh... hvorfor kan man ikke slette sin tråd :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Det kan man også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Nu har jeg slettet dine to andre tråde med samme indhold, men tryk på "Værktøjer" øverst, og dernæst "Slet emne". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted April 30, 2015 Author Share Posted April 30, 2015 Tak... men gælder det også på en iPad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemme Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Årh hvor er det fedt! Modsat hans andet sæt, ville jeg gerne høre det her i et stort flot rum - og end da, give penge for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nielsen Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Det er da ret fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Han behøver ikke gentage "succesen" for min skyld! Terry var fed på noget med Steve Vai i 90'erne! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stiften Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Han har aldrig været glad for begrænsninger. 400 bækkener og så lige 13 minutter! Jeg faldt fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Præcis. Jeg har tit tænkt på hvad der ville ske med den tilgang i et andet dag. Hvis han var kok ville han fx bruge seks tusind redskaber for at lave en toast. Men samtidig er det også netop tilgangen som gør klippet sjovt, selvom jeg også faldt fra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts