sticks23x Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Hey drummers. Jeg søger noget mere viden omkring ridebækken valg. Jeg har i mange år spillet med ride bækken med høj klang som passer til all round musik. Spiller både kopi band og eget materiale. Lige nu søger jeg et andet bækken som godt må have en lidt mere tør lyd. Enten i 21" eller 22" lige nu pusler vi meget med eget materiale da vores kopi sidder som det nu skal. Vi er et poppede kopi band men får mere tråd over det end det originale. Så drenge og hvis der skulle sidde nogle piger med hvad skal jeg vælge og hvad er jeres erfaringer. Håber at vi kan hjælpe mig lidt på vej. Sticks23x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Det nemme svar er at finde et bækken med en rå overflade. Noget i stil med meinl byzance dark. Jeg har et Spectrum ride, og et 21" byzance dark ride. begge er meget mørke i lyden. 21" er mere tør, mørk og defineret end det andet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sticks23x Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Ja det er fedt Bjørn 😄 tak den eneste bekymring er så stick størrelsen med attacket evt. Men det ser jeg selv på takker 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sticks23x Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Kom bare glad med andre forslag 😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Jeg har et Fierce RIde (Jojo Mayers signatur-ride fra Sabian). Ret tørt, med god stikdefinition og crashabilitet - i mangel af bedre ord. Se & hør det hér: http://sabian.com/en/cymbal/jm2112n-21-inch-vault-fierce-ride Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Anatolian Passion! Blender fabelagtigt, og så kan det kontrolleres helt perfekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sticks23x Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Cool hasse måske en anelse for tør, men det skal jo prøves ☺️ tak Nicolai, en blandning mellem hasse og Anatolien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Der er da vist et 20" passion til salg herinde for tiden? Tjek det lige. Jeg har et mage til, bare lavet af Istanbul. Dejligt bækken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sticks23x Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 Tak hasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts