Nicolaj Fage-Lorenzen Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 (edited) Så flyver Danmarks største og hyggeligste musikfællesmarked igen! Konceptet er klart. Så meget brugt gear som overhovedet muligt i alle kategorier inden for rytmisk musik samt studiegear udbydes til salg. Flere hundrede købelystne gæster vælter gennem dørene. Der bliver rift om de gode handler og krejleriet vil nå uanede højder denne første søndag i september i Odense. Du kan se alle relevante informationer i første opslag på markedets Facebook-side her -> http://facebook.com/sortmarked Book et bord. Kom, krejl og bliv glad! Edited May 7, 2015 by Nicolaj Fage-Lorenzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Kalder alle trommesælgere her på Trommeslageren. Det S rte Marked ser ud til at gentage succesen fra januar. Ud af 60 salgsborde er 21 reserveret på nuværende tidspunkt. I januar var mere end 200 købere forbi, og det ser ud til, at vi bliver endnu flere til september. Book et bord, fyld bilen, bussen eller scooteren med med dine fineste salgsemner og vær med på Danmarks største fælles gearmarked. Se link i første opslag for yderligere info. Trumfen er naturligvis parisertoasts, øl samt fynsk brunsviger til kaffen. Vi ses! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 30 borde tilbage... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted August 11, 2015 Author Share Posted August 11, 2015 (edited) 19 borde tilbage, og der er mere end god plads til et par trommeslagere med gear at sælge. Jeg er spændt på at se, om der kommer andre end Per og jeg selv med trommesager til salg. Faktisk er jeg lidt nysgerrig efter at vide, hvorfor så få vælger et live-marked til. Dato? Location? Koncept? Edited August 11, 2015 by Nicolaj Fage-Lorenzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted September 6, 2015 Author Share Posted September 6, 2015 Så er alle borde udsolgt, og jeg glæder mig til et fantastisk brugtmarked i dag fra 12-17 i Odense. Se mere info her: facebook.com/sortmarked Vi ses! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts