ohm-ish Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Er det bare mig, eller hænger trommeslageren.dk tit længe når man f.eks opretter eller svarer på et indlæg? Hvis ikke, så er det måske derfor der opstår de 2-3-4 identiske svar/indlæg, fordi folk venter, og så klikker opret flere gange i utålmodighed Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Du har helt ret.. Noget er helt galt.. Og den opretter 2/3 kopier af indlæg UDEN at man trykker f5 eller noget. Skriver lige til Gunnar 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Du har helt ret.. Noget er helt galt.. Og den opretter 2/3 kopier af indlæg UDEN at man trykker f5 eller noget. Skriver lige til Gunnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Jeg har fundet ud af at hvis siden hænger længe, så skal man bare lukke den ned og starte igen. Indlægget ér som regel blevet lagt op, men hvis den bare står og loader videre så lægger den flere indlæg op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Jeg har skrevet til Gunnar og givet ham besked. Han gør noget mår han er klar. Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Jeg har skrevet til Gunnar og givet ham besked. Han gør noget mår han er klar. Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Selvom det er træls for os alle, så smiler jeg lige nu lidt af de her dobbelt poster i denne tråd. :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Selvom det er træls for os alle, så smiler jeg lige nu lidt af de her dobbelt poster i denne tråd. :-D Jeg opdagede det også og tænkte, point taken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Selvom det er træls for os alle, så smiler jeg lige nu lidt af de her dobbelt poster i denne tråd. :-D Jeg opdagede det også og tænkte, point taken Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohm-ish Posted May 25, 2015 Author Share Posted May 25, 2015 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Jeg har ikke selv problemer med "dobbelt poster", men har istedet svært ved at forstå alle de moderne fremmedord ord, de unge bruger ! Point taken point taken point taken point taken spot on spot on spot on sorry for OT OT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Jeg har ikke selv problemer med "dobbelt poster", men har istedet svært ved at forstå alle de moderne fremmedord ord, de unge bruger ! Point taken point taken point taken point taken spot on spot on spot on sorry for OT OT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Og den med dobbelt-post lader vi lige hænge lidt, doktor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ohm-ish Posted May 26, 2015 Author Share Posted May 26, 2015 Point taken point taken point taken point taken spot on spot on spot on sorry for OT OT https://www.youtube.com/watch?v=SrDFGa0juCM#t=1m32s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=SrDFGa0juCM#t=1m32s Jeg ligger flad på gulvet af grin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=SrDFGa0juCM#t=1m32s Jeg ligger flad på gulvet af grin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralla Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Episk tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts