Mads Pedersen Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Hej alle! Jeg solgte for kort tid siden mit Drum Limousine til fordel for et 70er Pearl Woodfiber! Ja et Woodfiber! Da jeg første gang hørte de gamle vintage dybe rock kedler var jeg solgt! jeg er 25år spiller beskidt rock, jeg må godt Så jeg gik igang med lys og lygte for at finde det rigtige sæt. jeg fandt de så i København. så jeg tog turen fra Horsens sådan så sættet ud da jeg fik dem hjem. de var fulde af fedt fingre, pitting, gammle klistermærke rester og løs coating! så jeg tog arbejdshandskerne på og gik igang med at puse al hardwere og skifte eventuelle lugs ud. Cillit bang (Lysserød tud) klare jobbet Efter det fik jeg pudset alt metal coatingen og limet samlingerne sammen igen, så de holder!! efter alt pudse, lime og sætte hardwere på igen arbejdet "Lukkede jeg hullerne fra tom holderne på 13" og bd. med chrome coating, lidt en lappe løsning, men syntes nu at det ser meget godt ud efter det skiftede jeg disse gamle stortromme ben ud med disse nye Pearl her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Pedersen Posted May 31, 2015 Author Share Posted May 31, 2015 Nu fik jeg mit gamle vintage sæt fra 70erne til se lidt lækker ud igen! Så mit Pearl sæt er klar til at rockke på scenerne igen Jeg glæder mig! og når ja. så passer min Pearl 14x8 steel shell snare ret godt til Det var mit lille resturerings eventyr! Håber i har en MASSE kommentarer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Pedersen Posted May 31, 2015 Author Share Posted May 31, 2015 INFO! str er: 24x14" 13x9" 18x16" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copeland Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Flot arbejde. Fede trommer! Jeg æææælsker Wood-fiberglass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
psimon Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Har en 14x14 i Wood Fiber - dejlig dyb og kontrollerbar. Flot arbejde !!! Der er en - i denne kontekst - dejlig politisk ukorrekt undertone i hele projektet - dejligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdrums Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Fedt arbejde. 8-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wipe Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted May 31, 2015 Share Posted May 31, 2015 Super sejt.!! Må jeg købe de samle ben? Jeg har et Woodfiber der mangler det ene ben. Svar gerne på SMS 29 25 59 10 eller i pm:).! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Pedersen Posted June 1, 2015 Author Share Posted June 1, 2015 Tak for kommentarerne, keep em comming Sender dig en pm Casper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Shit det skinner! Det ser fandme fedt ud! Godt arbejde! Jeg ser frem til at se billeder af det fra en scene! Hvad pudsede du kedlerne i - også Cillit Bang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Pedersen Posted June 1, 2015 Author Share Posted June 1, 2015 Shit det skinner! Det ser fandme fedt ud! Godt arbejde! Jeg ser frem til at se billeder af det fra en scene! Hvad pudsede du kedlerne i - også Cillit Bang? Ja, det blev faktisk rigtig godt Til kedlerne brugte jeg lunt vand med lidt af det cillit bang i. Der efter brugte jeg vindues puds/glas rens på spray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Ja, det blev faktisk rigtig godt Til kedlerne brugte jeg lunt vand med lidt af det cillit bang i. Der efter brugte jeg vindues puds/glas rens på spray Cool, det kan være, at jeg skal give min supra sådan en tur... Får vi ikke lige et billede med bækkener og det hele? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Pedersen Posted June 1, 2015 Author Share Posted June 1, 2015 Jo, det lover jeg at det kommer snarest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Sørensen Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Super flot sæt!! Godt arbejde og tillykke med dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engdrums Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Drømmeslottet!!!!! Jeg er crasy misundelig!!!!! Lyd lyd lyd!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Pedersen Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Billeder af hele set-uppet kommer i morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Flot arbejde, der. Tillykke med dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Pedersen Posted June 5, 2015 Author Share Posted June 5, 2015 Som lovet billeder af hele sættet 24x14" 13x9" 18x16" Zultan Cas 15" Hi-Hat Zultan Aja 19" Crash Zultan Cas 22" Ride Zultan Aja 20" Crash Meinl 20" Stack/China Håber i kan lide billederne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts