pad Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Har lige købt en YAMAHA Tom Pad XP80 med 3 zoner men zonerne virker ikke- jeg bruger den til gulv tam og når jeg tager .ud og røre ved stikket kan jeg både få tam og eks. en koklokke til at lyde har prøvet med en anden 3 zoner tam uden held mmmm hva mon der er i vejen Link to comment Share on other sites More sharing options...
KansasM Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Hvilket modul bruger du og har du valgt den rigtige padtype i modulet ? /Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
pad Posted June 8, 2015 Author Share Posted June 8, 2015 jeg bruger DTX iV Link to comment Share on other sites More sharing options...
KansasM Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Jeg går ud fra at du mener Dtxpress IV. På det modul er det kun indgangene 1,5 og 6 der har tre zoner så vidt jeg kan se hos Yamaha. Prøv en af dem og se om ikke det fungerer. /Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
pad Posted June 8, 2015 Author Share Posted June 8, 2015 (edited) Hej Thomas du har fuldstændig ret jeg byttede om på nogle kabler i udg. og så virker det mange tak Edited June 8, 2015 by pad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts