CASPERA Posted June 16, 2015 Share Posted June 16, 2015 Hallo Jeg havde endnu engang fornøjelsen af at spille til Le Mans i Frankrig. Det er altid en vild oplevelse at spille for så glade mennesker. Mit setup i år var flg. Yamaha Maple Custom Absolute Nouveau ( Black Sparkle ) 22" - 12" - 16" DRS lilletromme 14" X 6.5 Zildjian sweet ride 21" Avantgarde 14" Hihat Avantgarde 19" Crash In-ear setup Behringer Xenyx 802 mixer Roland buttkicker Roland SPD-SX Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClausT Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Hvad kører du buttkickeren igennem? Får den et send fra din mixer?Har tænkt over i lidt tid, hvordan de er koblet op De bedste hilsner,Claus Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drummer Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Jeg melder mig lige på banen. Min buttkicker (buttplug i daglig tale) får et AUX signal fra min submixer. Da submixeren er en trommemixer alene, har jeg valgt at kick + 3. Og 4. Tom kører ud af AUX signalet og ned i inputtet på forstærkeren til buttkickeren. Foran på forstærkeren har jeg indstillet den til at fange mellem 80 - 150/170 Hz. Det giver altsammen en dejlig fornemmelse i stolen Vh. Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
CASPERA Posted June 17, 2015 Author Share Posted June 17, 2015 Hey Jeg plejer at få et monitorsend fra vores lydmand, hvor det kun er stortromme og lidt tammer i sendet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Uhhhh, lækre trommer og i de helt rigtige størrelser.. Har du flere billeder? Man kan jo slet ikke se din DRS-snare!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasted Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Er det ikke skidesvært at mærke Buttkick'en og ramme SPD-SX'en, når det ligger nede i sådan en flightcase Casper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Jeg synes, der mangler et billede af bandet in action. Det vil nok være populært her på sitet, tænker jeg! 😁😁😁😜 Trommerne er bare fede....vil jeg godt skrive under på! 👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuddyBuddy Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Fedt setup! "Less Is More" Link to comment Share on other sites More sharing options...
CASPERA Posted June 18, 2015 Author Share Posted June 18, 2015 Er det ikke skidesvært at mærke Buttkick'en og ramme SPD-SX'en, når det ligger nede i sådan en flightcase Casper? Hey Frederik Den røde kasse er jo bare en forstærker som jeg kan skrue op og ned på. Den er bare sat til en fast stilling. Jeg har jo et stempel under stolen, så jeg kan mærke den bag i ( som man siger ) SPD-s en bruger jeg faktisk kun til at trigge samples med og click. Så har faktisk ikke behov for at den skal være på et stativ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CASPERA Posted June 18, 2015 Author Share Posted June 18, 2015 Jeg synes, der mangler et billede af bandet in action. Det vil nok være populært her på sitet, tænker jeg! 😁😁😁😜 Trommerne er bare fede....vil jeg godt skrive under på! Værs´god Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted June 18, 2015 Share Posted June 18, 2015 Tak! Du vælger de helt rigtige blikretninger i den givne situation! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Tak! Du vælger de helt rigtige blikretninger i den givne situation! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CASPERA Posted June 22, 2015 Author Share Posted June 22, 2015 👍😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts