Alnips Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Halløjsa... Det er virkelig sjældent jeg deler noget her... den her mener jeg ingen skal snydes for.... Det er virkelig stort på alle måder!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Garagerock i det fri- fedt lavet, fed video, fedt nummer, fedt band. Dave og band, få pakket dit brækkede ben og flyv til Cesena. Det var da en stor fejl at tage det nummer af vores repertoire, må straks få det øvet op igen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickle Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Virkelig fedt lavet, og lækre billeder ned langs rækkerne af trommeslagere. Så mangler vi bare at de kommer til Danmark. Jeg havde billetter til Wembley Link to comment Share on other sites More sharing options...
joma Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Super video - man bliver bare glad i låget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Bemærk LED-metronomen på stilladset. Grøn = 1 Rød = 2,3,4 Nice! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Det er for fedt.. Dave og drengene må da være lidt stolte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts