Gunnar Kristiansen Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Til september kan du få fornøjelsen af at opleve Benny Greb når han giver clinics i Danmark. Benny er ikke bare en af de mest interessante trommeslagere, han er også en af de bedste formidlere. Altså er her tale om nogle "må se" begivenheder til kalenderen… Benny Greb har netop udgivet sin nyeste DVD The Art And Science Of Groove, og her er der virkelig noget at lære for trommeslagere på alle niveauer. Nu får du så chancen for at opleve ham fortælle og demonstrere sine koncepter "live". TID OG STED Drum City 8. september 2015 - Kl. 20:00 Afholdes på Atlas Vester Alle 15 8000 Århus C Entre: 90 kr. Køb din billet her. 4Sound Odense 9. september 2015 - Kl. 19:00 Afholdes på Musikhuset Posten Østre Stationsvej 35 5000 Odense C Entre: 90 kr. Køb din billet her. 4Sound København 10. september 2015 - Kl. 18:30 Afholdes på High Voltage Gothersgade 8H (Boltens Gård) 1123 København K Entre: 90 kr. Køb din billet her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Til tvivlerne kan jeg bare sige... Se at komme afsted i aften. Benny giver den gas med både spil og gode tips samt super gode betragtninger på en masse omkring øvning, musikalitet, approach til spillet.... Kom afsted! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsRiis Posted September 11, 2015 Share Posted September 11, 2015 Århus - jeg var underholdt, blown away pga hans store musikalitet, skills, men vigtigst af alt, han dybe tilgang til musikken. Han er en fænomenal musiker! ps - han ku godt gå hen og blive stand-up'r hvis han nu mistede et ben/hånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted September 11, 2015 Share Posted September 11, 2015 Meget inspirerende og utroligt sympatisk. Den bedste Clinic jeg har været til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted September 11, 2015 Share Posted September 11, 2015 Også den bedste clinic jeg har været til. Virkelig inspirerende, og jeg blev virklig overrasket over hvor hårdt han slår, men stadig har 100% kontrol over det! Nogen der blev efter han sluttede? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klaus H G Posted September 11, 2015 Share Posted September 11, 2015 Virkelig fed oplevelse! Fantastisk at høre hans vinkler på musikken, øvelse og alt det andet. Og så spiller ham bare så ekstremt fedt og med så meget hjerte i hvert eneste slag. Wow! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted September 11, 2015 Share Posted September 11, 2015 Fed clinic med et kreativt geni!! Tak til folkene bag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joma Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 Kan bare tilslutte mig Gabriels indslag. WOW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted September 14, 2015 Author Share Posted September 14, 2015 Også den bedste clinic jeg har været til. Virkelig inspirerende, og jeg blev virklig overrasket over hvor hårdt han slår, men stadig har 100% kontrol over det! Nogen der blev efter han sluttede? Jeg havde fornøjelsen af at drikke et par øl med ham på hotel Scandic i Århus efterfølgende. Han er jo et helt normalt og rart menneske at være sammen med, og så er han ret sjov når han giver en "Arnold-immitation" af Thomas Lang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Fedt:)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 og så er han ret sjov når han giver en "Arnold-immitation" af Thomas Lang :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts