Gunnar Kristiansen Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 …det er motto'et når Det S rte Marked slår dørene op i Odense til endnu en omgang "gear, krejl og kaffe" - nærmere bestemt en stor brugtsalgs-loppedag for musikere og musikelskere. Du kan nu være med, når musikernes fælles brugtmarked samler guitarister, bassister, trommeslagere, pianister og hjemmestudienørder til en fælles køb-salg-bytte-hyggesøndag. Brugt udstyr, stumper og røverhistorier ryger efter sigende over bordene, når musikere mødes til en hyggelig dag i Odense. TID OG STED Dato: 6. september 2015 kl. 12-17 Adresse: Petersmindevej 1F, 5000 Odense C Salgsbord: 50,- Booking: nfl@sde.dk / 20 30 70 09 / besked her på facebook. Entré: 25,- For yderligere info og opdateringer, besøg arrangementets facebook-side her.
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted September 6, 2015 Posted September 6, 2015 Alle 50 borde er nu udsolgt, så nu venter vi bare på, at klokken bliver 12. Så slår vi nemlig dørene op til Danmarks hyggeligste brugtmarked for musikere og andre med hang til gear, krejl og kaffe. Mere info: facebook.com/sortmarked Vi ses!
KalEl Posted August 16, 2016 Posted August 16, 2016 - kigger sgu nok liige forbi Har du en DeLorean med flux-kapacitator? 1
jonaslind Posted August 16, 2016 Posted August 16, 2016 Har du en DeLorean med flux-kapacitator? 😂😂😂😂😂😂😅😅😅😆😆😆👍🏾👍🏾👍🏾
LarsRiis Posted August 16, 2016 Posted August 16, 2016 Har du en DeLorean med flux-kapacitator? - Nope meen 1.stk Renauelt Megane II touring 2.0 16V med 197HK det lugter da liiidt af.... fisk!
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted August 17, 2016 Posted August 17, 2016 Old news travels fast, eller noget... Fedt, hvis du kigger forbi, Lars. Jeg tror, at Lars har en plan om at kigge forbi dette års version, der løber af stablen den 18/9 i Odense. jeg har, tidligere, slået en del op om Det S rte Marked, men responsen fra trommeslagerens brugere var nærmest lig nul, så jeg har ikke brugt krudt på at markedsføre det her. Hvis man skulle have interesse i at deltage med gear til salg, kan man læse meget mere om markedet herunder. Der er sådan set udsolgt ift. det oprindelige antal salgsborde (50), men jeg kan godt arrangere lidt om, så der bliver plads til et par gæve trommeslagere mere. http://facebook.com/sortmarked
Recommended Posts