Grunt Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Mit band vil gerne have et backdrop til når vi spiller koncerter, så vi vil gerne have nogle anbefalinger på, hvor man kan købe sådan et og selv designe det. Der er vist også nogle forskellige måder at hænge sådan et op på? Hvad er smartest? Venlig hilsen Ole
René Eriksen Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 (edited) Vi har et bagtæppe, som vi bruger på større jobs, når der er en bro det kan hænge ned fra. Til mindre jobs, har vi fået lavet fire roll ups med med vores bandlogo på. Super fleksibel løsning, der kan tilpasses stedet man spiller på. Nogle gange har vi alle fire oppe, andre gange en eller to alt efter, hvor meget plads der er. Edited August 18, 2015 by René Eriksen
Grunt Posted August 18, 2015 Author Posted August 18, 2015 (edited) Vi har et bagtæppe, som vi bruger på større jobs, når der er en bro det kan hænge ned fra. Til mindre jobs, har vi fået lavet fire roll ups med med vores bandlogo på. Super fleksibel løsning, der kan tilpasses stedet man spiller på. Nogle gange har vi alle fire oppe, andre gange en eller to alt efter, hvor meget plads der er. Tak for svar! Kan du forklare det med de fire roll ups lidt nærmere? Måske give et link til et sted, hvor man kan se/købe? Edited August 18, 2015 by Grunt
Kenneth Andersen Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Lad os da lige se lidt billeder også 😎
Sjønne Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Du kan prøve at tage fat i boogii i Aulum. Dem har jeg brugt nogle gange. De laver nogle fede ting og til fair priser
Grunt Posted August 18, 2015 Author Posted August 18, 2015 Du kan prøve at tage fat i boogii i Aulum. Dem har jeg brugt nogle gange. De laver nogle fede ting og til fair priser Mange tak! De ser gode ud
Simon Klejnstrup Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Vi har et bagtæppe, som vi bruger på større jobs, når der er en bro det kan hænge ned fra. Til mindre jobs, har vi fået lavet fire roll ups med med vores bandlogo på. Super fleksibel løsning, der kan tilpasses stedet man spiller på. Nogle gange har vi alle fire oppe, andre gange en eller to alt efter, hvor meget plads der er. De der Roll Ups, er det i brandhæmmende materiale eller er det ligemeget?
René Eriksen Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Jeg ville super gerne vise billeder, men jeg har opgivet det med billeder på ts.dk. Jeg har fået vist den der med en foto host, men jeg er åbenbart for dum til at udføre det. Billeder kan i stedet findes på facebook i vores gruppe - "medleyband". Mht. brandbarhed; Jeg er ret sikker på, at de ikke er i molton...
Simon Klejnstrup Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Mht. brandbarhed; Jeg er ret sikker på, at de ikke er i molton... Men i har ikke haft problemer med spillesteder?
René Eriksen Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Nu er det ikke lige spillesteder vi frekventerer særligt ofte. Mere haller, festlokaler, festugescener etc. Men vi er ALDRIG blevet spurgt om det nu også var brandsikkert...
Kasper Stougaard Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 I må undskylde mig, men roll-ups hører til på en messe-stand i min bog. Et godt bagtæppe, hvor logoet ikke er alt for bredt og højt, så der er mulighed for at justere til små og store scener - det ser godt ud. 1
Recommended Posts