LarsRiis Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 https://www.facebook.com/thedeepfolkrock/posts/1660658570819008 Vocal/Guitar - Rolf Heitmann. El-Guitar - Jakob Christensen. Bas - Rune Bergen. Trommer - Lars Riis. Indspillet på mit Pearl Masters Maple Premium (MMP) - Kom nu med al jeres viden/Know how - Lars Riis
LarsRiis Posted September 29, 2015 Author Posted September 29, 2015 Ingen der har tid til at lytte på det, eller ingen der kan lide denne type musik?
Mads Valther Posted October 4, 2015 Posted October 4, 2015 Det lyder da rigtig godt. Meget genretro, og behageligt at lytte på.
MattiasF Posted January 3, 2016 Posted January 3, 2016 God lyd, fin teknik. Jeg respekterer virkelig original musik. Men kedeligt.
LarsRiis Posted January 3, 2016 Author Posted January 3, 2016 Kedeligt? Tjae "Smag & Behag" Er jo foskelligt.
henrikrathje Posted January 3, 2016 Posted January 3, 2016 Kort: Ka li det Kommentarer: Synes der mangler dynamik.. Det er meget "same same" I begge numre.. Det er synd for i spiller godt og har ikke så meget at udsætte.. Men dynamikken mangler.. Er der kommet for meget kompressor på?.. Det skal lyde lidt af støv og whiskey.. Og det dufter mere af digitalt studie.. Det er som sagt: lige de 5% der mangler for at jeg siger: det ville jeg ta ud og høre live.. Men det ER jo bare min subjektive opfattelse.. På den anden side ved jeg du spørger for at høre detaljerede svar/meninger.. Så deeeet
LarsRiis Posted August 2, 2016 Author Posted August 2, 2016 Præcis Rathje andrer der har nogle "guldkorn" ?
Recommended Posts