Gandrum Posted October 2, 2015 Posted October 2, 2015 Hej TS'er De der trommehandsker hvad er de gode for? Er det for at undgå vabler, eller at tabe stikkerne pga. sved... eller handler det også om feeling? /Gandrum
Pickle Posted October 2, 2015 Posted October 2, 2015 Jeg brugte dem en overgang for at undgå vabler. Jeg syntes dog at jeg mistede alt for meget feeling, og det fjernede muligheden for at opbygge hård hud, så der var vabler med det samme, hvis jeg spillede uden. Jeg vil ikke anbefale det, men det er selvfølgeligt personligt. Hvorfor overvejer du dem (eller er det bare nysgerrighed)?
The Tormentor Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Jeg forestiller mig, at du har fanget alle 3 argumenter, Gandrum. Jeg har prøvet. det er kæmpe NO GO!
KalEl Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Også nej tak herfra. Har prøvet. Det er ligesom 6 og gummi :-P
ULF Posted October 3, 2015 Posted October 3, 2015 Jeg brugte dem pga vabler en gang og en anden gang pga kulde. Synes det var helt fint. Særligt sammen med griptape. Nu er mine hænder klar igen og jeg behøves ikke handskerne, men jeg synes det virkede helt fint.
conguero Posted October 4, 2015 Posted October 4, 2015 Jeg havde en elev der var psykisk syg. Han var træt af at jeg brugte meget tid på at korrigere hans greb. Da han begyndte at bruge handsker, blev det meget svært for mig at se hvad han lavede. På den måde undgik han kritik . Men på den anden side så stagnerende udviklingen i hans spil. Personligt har jeg aldrig forstået det med handsker, og kan kun tilslutte mig KalEls synspunkt Rock on. Peter S.
Gandrum Posted October 4, 2015 Author Posted October 4, 2015 Tak for svarene ... i den skrivende stund kom jeg til at tænke på Stewart Copeland som i Police dagene brugte Gaffa til hans fingre ... og så vidt jeg ved også bruger handsker nu, men han er jo også noget af en hardhitter
mads sand Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 Jeg bruger sexwax surfboard vox til mine trommestikker og til mine surfboards 100% i orden koster 20 kr i surfshops www.windsport.dk
Recommended Posts