Lasse Wiinberg Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 Hej venner!Jeg har fået en 5 meters led strip af svigerfar, og tænker det kunne være sjovt at smide det på mit vistalite. Er det nogen her inde som har erfaringer med det, eller bare en god ide til hvordan jeg kan gøre det, uden det ser dumt ud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikjensen Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 (edited) Det kan evt gøres sådan her: http://www.ruppsdrums.com/shop/images/Pearl-LED-Drum-Lighting-System-Accessories53414-88699.JPG måske er 5 m ikke nok ? -ok, dit sæt er ikke helt så stort ☺ Edited October 19, 2015 by erikjensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 Jeg har gjort det på mine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 (edited) Jamen hvordan, Anders? Jeg har også et sæt, der ville vinde ved lidt lys i BD. Edited October 19, 2015 by René Eriksen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 BD er nem. Der er det bare i kanten på yder reifen. Inden i kedlen er den tricky. Der klipper du ledninger til så de passer i i længden - og fører lyskæden ind igennem lufthullet på trommen, og sætter så LED delen på kedlen og så plugger du i stikket - bum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobvox Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 (edited) Hey Lasse! 4sound postede for nyligt et lille klip med en demo af Pearls nye drumlight! De kunne jo også være en mulighed trods der ikke står Double Time på frontskindet så Edited October 22, 2015 by bobvox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts