Simon Klejnstrup Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Hej TS. Jeg har begået min første reelle musikvideo med mit band og jeg er faktisk rigtig tilfreds. Vi spiller balkan og videoen er lavet til en af vores instrumentale sange. Hvis i synes det er det fedeste, vil jeg lige plugge vores koncert hhv på Operaen på lørdag d. 30/10: https://www.facebook.com/events/427348417460218/ og på Stengade d. 19/11: https://www.facebook.com/events/1490624064568437/ Der kommer snart en EP og i den forbindelse har jeg tænkt at lave en tråd herinde med nogle billeder af sættet der blev brugt til indspilningen Håber i nyder det! God dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Det er en sjov video. Jeg kan især godt lide de steder tamburinen spiller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taye nørden Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 feed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Herlig video - men det er lige før, at den stjæler al fokus fra musikken. Det er måske med vilje, nu hvor der er valgt et instrumentalt nummer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Klejnstrup Posted October 30, 2015 Author Share Posted October 30, 2015 Tak! Nej, sådan blev den bare. Havde aldrig prøvet at klippe før så havde ik helt kontrol over hvor intensiv den blev. Men er glad for den fanger for så får vi måske nogle af dem med som ellers ik havde kunnet overskue at høre hele nummeret igennem Link to comment Share on other sites More sharing options...
eldjudnir Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Den er fed! Sejt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beechcraft Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts