Nicolaj Fage-Lorenzen Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 (edited) Hej alle, Jeg overvejer kraftigt at sætte et tamholderbeslag på min 22x16 Pearl MMX BD, så jeg blive fri for belastende stativløsninger til tammer. Kedlen kan fint holde til det, men jeg er i tvivl om jeg skal vælge en Gretsch-løsning eller en Yamaha-løsning eller noget helt tredje, som jeg ikke kender til. Hvilken ville I vælge, hvis målet er max kvalitet kombineret med et design, der passer til Pearls afrundede lugs sammen med Rims på 10" og 12"? Jeg har monteret DW-tambeslag på alle mine Rims, og det spiller max, synes jeg. Hælder derfor til Gretsch-løsningen, da de er kompatible. Edited October 31, 2015 by Nicolaj Fage-Lorenzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 (edited) Tama Deres model som de bruger på Silverstar feks. Der kan du skyde tomholder frem og tilbage.. Synes det er ret smart.. Max kval er dog stensikkert Yamaha.. Og det vill jeg selv vælge. Nr. 2 ville være Tama.. Edited October 31, 2015 by henrikrathje Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Tama modellen passer nu ret godt til dine ønsker om design og kompatibilitet Se her http://www.tamadrum.co.jp/product/hardware_data.php?year=2015&area=3&id=188 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted October 31, 2015 Author Share Posted October 31, 2015 Det er delen, der skal sidde på stortrommen, jeg er ude efter. Jeg har en Gretsch dobbeltholder, som jeg kunne bruge til begge mine sæt så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Nååååå Ok.. Så ta da en Gretsch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted October 31, 2015 Share Posted October 31, 2015 Model nummer G4945 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts