HamFraEmbryo Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Jeg ved ikke om den her har været delt før. Men det virker da som et godt tip til at få ens bækkener til at lyde bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copeland Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Det har jeg gjort ved alle mine bækkener - Det virker!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Shit! Det vælter jo hele markedet! Skynd jer at komme af med jeres dyre bækkener inden de styrtdykker! Nu skal der samles på billige skodbækkener, det bliver en guldgrube! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Det er jo en fantastisk ide! Især hvis ens hihat lyder af prut. "Zildjian med K på - er go' at slå på!" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 Hah... Det er jo ret sjov:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted November 18, 2015 Share Posted November 18, 2015 Skal du sælge et bækkenså sørg for det har K påSå får det fa´mehurtigt ben at gå på Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 En fetish mæ' K, får den op at stå! Så sku' den vist være lukket... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Det er faktisk ikke kun i bækkenverdenen det er sådan:) Jeg tror bare det er en almen sandhed at uanset hvad man sætter "k" på, så kan det pludselig sælges. http://www.bestiloghent.dk/images/media/Products/341-1706.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
TKO Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Fanme sjovt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts