Gunnar Kristiansen Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Måske læste du om Heine Lennart Christensen - den danske trommeslager der vandt fripas til Big Drum Bonanza? Nu giver han clinic i Århus… Heine Lennart Christensen - som tidligere på året vandt Thomas Langs konkurrence om en friplads til Big Drum Bonanza (og en masse gear) - giver i starten af december i Århus. Hvis du ikke helt er med på hvem vi taler om her, så læs lige med her!TID OG STEDOnsdag den 9. decemberKlokken 19:00OrkestergravenSøren Frichs Vej 34B8230 ÅbyhøjLÆS MERE HER… Link to comment Share on other sites More sharing options...
psimon Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Komme du også til KBH ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Eller Slagelse 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Eller Slagelse 😉 Sjælland = København Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Sjælland = København Jylland = Nordtyskland Link to comment Share on other sites More sharing options...
heine_lc Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Ja kommer gerne til København (eller omegn (Sjælland )), hvis der nogen, der vil være med til at afholde det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Eller til TS weekenden i Odense Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Eller til TS weekenden i Odense Ja, den har da været oppe at vende. Synes det er en go' idé... Jeg ved ikke hvad Niko har af planer, men det er da oplagt synes jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Ja, den har da været oppe at vende. Synes det er en go' idé... Jeg ved ikke hvad Niko har af planer, men det er da oplagt synes jeg. Ja, Heine til TS-dage vil være lige i øjet ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
heine_lc Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Jeg kommer gerne til TS-dage og laver et eller andet, hvis der er interesse for det. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Jeg er med på ideen, hvis vi kan afklare, hvordan økonomien ser ud ift. det. Jeg vil meget gerne tage en snak med Heine om det. Han var jo også min helt tilbage i HPP-dagene. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
heine_lc Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Nicolaj, jeg tror ikke, at det økonomiske skal skille os ad. Men giv mig et ping via en af kanalerne her. Så finder vi ud af noget: http://www.lennart.dk/kontakt/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Og Heine: ku du så ikk ta Allan med på bas ? .. Har ikk set ham længe så ville være fedt at se ham igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Vi tales ved, Heine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Oooh no! Nu bliver jeg jo nødt til at dukke op, hvis Heine kommer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
heine_lc Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 Yes Nicolaj. Du siger bare til. Og ja, René - så er der ingen vej udenom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 Og hvis du så har tid til at hænge lidt ud ville det være cool. Ud over en masse øl, har vi også gang i et værksted, hvor der kan laves kanter og alt muligt andet godt, og nørde-faktoren er høj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 Jeg er i en meget positiv dialog med Heine om deltagelse til TS dage. Det skal nok blive retti, retti fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
heine_lc Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 Lyder superhyggeligt. Satser bestemt på at troppe op Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Det blir hyggeligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsRiis Posted January 26, 2016 Share Posted January 26, 2016 (edited) glæder mig til at du Heine troper op, og giver en lektion og du kan glæde dig til en MASSE glade tromme-nørder med alt deres gear pakket ned og med i bilerne, der blir mange fede sæt at se på, røre ved og spille på ps - tillykke med dit big drum bonanza - kursus - Lars Riis Edited January 26, 2016 by LarsRiis Link to comment Share on other sites More sharing options...
heine_lc Posted February 10, 2016 Share Posted February 10, 2016 Glæder mig også. Det lyder som et hyggeligt arrangement Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts