Simon Klejnstrup Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 Hej med jer! Jeg står og har købt et Elsæt i Lystrup, lidt nord for Århus. Desværre kommer jeg ik selv forbi så ofte og har ikke bil, så er der tilfældigvis en af jer der kører turen snart og kan have det med? Der er tale om 5 pads, 2 bækkener, hihat, modul og et rack. Jeg giver selvfølgelig gerne noget for det. Det kan vi snakke om hvis der er nogen der melder sig på banen
BRJ Posted November 30, 2015 Posted November 30, 2015 Måske kan der også hentes mere tilskud til transporten, hvis Mikkel i min tråd, skulle have lyst til at få min hardcase fragtet til Kbh. ? http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?/topic/88523-hardcase-stativkasse-hc-52/ /BRJ
Mikkels Posted December 3, 2015 Posted December 3, 2015 Ja, som BRJ skriver, så er jeg også med på at spytte i kassen. Mikkel
Kasper Stougaard Posted December 3, 2015 Posted December 3, 2015 Jeg kører fredag den 18., men der er jo et lille stykke tid til. Det kan dog blive bedste alternativ måske?
Simon Klejnstrup Posted December 4, 2015 Author Posted December 4, 2015 Hej Kasper Tak fordi du melder dig! 🙌 Hvad tid kører du, og hvor lander du præcis? Mvh
Kasper Stougaard Posted December 5, 2015 Posted December 5, 2015 Det kan jeg ikke sige præcist endnu - men jeg tror, jeg kører lidt før middag. Jeg skal til Thomas Dybdahl-koncert i Vega - og omkring Faaborg for at hente min kæreste på vejen - så aflevering ville nok først kunne foregå lørdag den 19. Jeg er enten på Islands Brygge eller Kastrup lørdag og søndag.
Simon Klejnstrup Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 Nå for Søren, tager til Ribe tidligt D. 19. Så det kan ik så godt hænge sammen Havde håbet på at kunne mødes fredag men kan godt høre at det også bliver for presset
Mikkels Posted December 6, 2015 Posted December 6, 2015 Altså, med fare for at kuppe tråden (Det handlede jo egentlig slet ikke om min og BRJ's handel): Hvis nu Kasper er villig til at køre både el-sæt og stativkasse til København, vil jeg hjertensgerne tage imod begge dele fredag, lørdag eller søndag. Så kan SKP og jeg aftale videre lokal afhentning/levering derfra. Mvh Mikkel
Simon Klejnstrup Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 Det er helt fint, Mikkel! Der kunne da måske godt kunne lade sig gøre. Hvor bor du henne i kbh?
Mikkels Posted December 6, 2015 Posted December 6, 2015 Jeg bor i Lyngby, men jeg kommer tit ind til byen.
Kasper Stougaard Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Det skulle jo nok kunne lade sig gøre, ja
Mikkels Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Ved nærmere eftertanke er det nok bedre at tage den her, da der er flere, der skal læse med. Hvad havde du tænkt, Kasper? Er du frisk på at køre både til Lystrup og Odder? Eller skal vi se, om vi kan få tingene hjem til dig i Århus?
Kasper Stougaard Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Jeg ved, at Bent (BRJ) arbejder ret tæt på, hvor jeg bor - så jeg kan forestille mig, at vi kan finde ud af noget med, at jeg kigger forbi hans arbejdsplads, eller han kommer forbi her på vej hjem. Ang. elsættet i Lystrup, så er mit studie i Risskov, derfor er jeg i den ende at byen stort set hver dag, så den del burde også kunne lade sig gøre at afvikle. Hvis I hver især får handlet færdig og betalt, så skal jeg gerne tage kontakt til sælgerne og få aftalt, hvordan jeg får fat i varerne. Hvis det kan gøres på den måde, og tingene skal leveres i Kongens Lyngby - en times kørsel tur/retur fra Amager, så vil jeg tillade mig at tage 150 kr. pr. mand for den samlede transport. Er det helt urimeligt? Hvis du, Mikkel, har mulighed for at afhente på Amager i den weekend, er der naturligvis lidt penge at spare for jer begge.
Kasper Stougaard Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Alternativt vil jeg kunne efterlade tingene hos min søster i Kastrup, og så kan I afhente der ved lejlighed - det er også en mulighed.
Simon Klejnstrup Posted December 8, 2015 Author Posted December 8, 2015 Kastrup vil passe mig en del bedre en kgs Lyngby. Hvad siger du, Mikkel? Har betalt for sættet så det er intet problem. Sender dig lige kontaktinfo på pm
Mikkels Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Fantastisk, Kasper. Jeg er også frisk på Kastrup, hvis det bliver lettere for jer.
Mikkels Posted December 8, 2015 Posted December 8, 2015 Nå... Min handel er gået i vasken. Bent vil ikke skrive en kvittering for købet, og den skal jeg bruge til skat og forsikring. Undskyld spild af jeres tid.
Simon Klejnstrup Posted December 9, 2015 Author Posted December 9, 2015 Det var da en ret ærgerlig måde at glippe en handel på. Du kan ikke bare sende ham en kvitt som han kan skrive under på?
Kasper Stougaard Posted December 9, 2015 Posted December 9, 2015 Jeg køber kassen af Bent og sælger den så til Mikkel, så handlen er tilbage på sporet 👍
Henrik H. Posted December 9, 2015 Posted December 9, 2015 (edited) Yeah :-D Det her er en af grundene til at Trommeslageren er det fedeste websted i dk Der er så mange rare hjælpsomme mennesker Edited December 9, 2015 by Henrik H.
Recommended Posts