Rasmus Grosell Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Kender I jammit app. Lige kommet hjem fra endnu en tur til drummers collective. Var til en workshop med Dennis Chambers, der viste den. http://www.jammit.com fed måde at øve på ! Spil Rosanna med det originale track minus drums. eller hvad med noget blæreguitar, spil med Steve Vai med en Iphone og en zoom har man pludselig et super øveværktøj. Det var sgu noget andet i 80érne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Nice - den må jeg have fat i Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Lidt ligesom peter erskines app... Der er er det bare jazz standards uden emlodi(pga copyright) Og så kan man skrue op og ned for resten af tracksne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Tjek også Rolands Friend Jam, en gratis play-along-app med 40-50 sange i forskellige stilarter. Ikke altsammen Grammy-værdigt, men fint til øvning og undervisningsbrug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Grosell Posted December 10, 2015 Author Share Posted December 10, 2015 men jeg tror i misser pointen. Det her er de originale tracks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 men jeg tror i misser pointen. Det her er de originale tracks. Njah det er jeg med på Og konceptet er fedt, men det var mest for at smide nogle flere Music minus one apps i puljen;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Grosell Posted December 10, 2015 Author Share Posted December 10, 2015 :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Sidst jeg kiggede. Et par år siden.. Kostede sangene ret meget pr stk.. Så det skrottede jeg ret hurtigt.. Har stadig app'en.. Måske sangene er blevet meget billigere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Hmm.. 6$ pr stk.. Det løber op. 40kr stk.. 20 sange til at øve til = 800 kr. Hm Men hvis man kan lide den måde at øve på så er det måske opnåeligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Der fungerer jo godt må man sige.. Kan se udvalget af sange er blevet meget større de sidste par år.. Det var en stor mangel i starten.. Jojo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Men stadig ikke til Android Link to comment Share on other sites More sharing options...
mallemj Posted December 14, 2015 Share Posted December 14, 2015 Tak for tippet. Det er da høj klasse og det skal da prøves... Voldsomt god lyd ifht mange af alternativerne. Tak Rasmus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olje Posted December 14, 2015 Share Posted December 14, 2015 Kan sgutte få den til at virke. Fryser ved "Looking for your location" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claus Posted December 14, 2015 Share Posted December 14, 2015 Fungerer måske bedst i bymæssig bebyggelse..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Grosell Posted December 14, 2015 Author Share Posted December 14, 2015 Hej Henrik og jer andre. Ja det koster selvfølgelig, men når jeg tænker på hvad jeg har brugt af øve/undervisningsmateriale ( godt der stadigvæk er noget der hedder fradrag) så vil jeg hellere give 800 kroner for 20 sange jeg selv vælger frem for et eller andet Dave Weckl muzak. Stor respekt til Weckl og hans fantastiske bidrag til undervisningsmateriale og bidrag gennem tiderne ! Jeg synes at det er fantastisk med et udvalg. Her kan jeg vælge at "spille med Pantara" og derefter spille med Soundgarden. Det er sgu da meget fedt ! Jeg tror ikke at jeg bliver stor forbruger, men jeg tænker på dengang jeg sad med to gamle båndoptagere og afspillede fra den ene og blandende signalet med en gammel mikrofon for derefter at optage L/R på en anden gammel båndoptager. Så sad jeg og spillede med på gamle Genesisplader og mine elskede Police plader. Når jeg lyttede noget af, foregik det med tommelfingeren på min Regapladespiller Jeg ser det som et virkeligt sjovt værktøj, og så er det sgu da sjovt at give sig selv en udfordring som feks. Attitude song Glædelig jul derude spild ikke tiden - spil hele tiden 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 14, 2015 Share Posted December 14, 2015 Du har ret.. Vil teste det på et tidspunkt sammen med el gryderne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts