munckemanden Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Hvad har folk at sige om Drumgear's metal snares?Har længe overvejet at anskaffe mig en, men ville gerne lige høre jeres meninger og erfaringer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Har tre styks, og er meget glad for dem. To 13x7 og en 14x6,5. Bronze og messing. Kvalitet for pengene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensen Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Har en 14x5 i messing, og vil ALDRIG af Med den, den er så alsidig, og har så meget klang og power, hvis du spørger mig. Vh Tobias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas JH Holm Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Jeg har en Sweetspot, hvis kedel minder meget om Drumgears. 6,5 til 14 - og den lyder bare super feed! Og er blevet super glad for messing kedler! Håber du finder hvad du søger ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
saturn1903 Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Drum Gear er noget af det aller fedeste jeg har prøvet igennem tiderne. Kan varmt anbefales. Eller en Sweet Spot den er lige så nice. Såååååååå køb Venlig hilsen. Saturn Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Virkelig gode trommer til rimelige priser!.. Så nemt er det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
munckemanden Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 Tak, det lyder som om jeg ikke vil fortryde det Kan ikke rigtig bestemme mig for hvilket metal jeg skal have. Hvad er forskellen mellem de forskellige metaller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas JH Holm Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 https://www.thomann.de/gb/onlineexpert_page_snare_drums_shell_materials.htmlEllers så synes jeg, at min Brass Sweetspot er rigtig god til at skære igennem Guitar Amps Men min FreeFloater Brass har dog en varmere tone. En Bronze Drumgear har også en dejlig varm tone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Jeg kunne godt have en 14x5 Bronze på min personlige ønskeseddel. Jeg får mange rosende ord med på vejen for min 13x7 Bronze. God kerne. Varm og fyldig. Både et tydeligt crack og en god bund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Fås de overhovedet længere? Siden hos Drumsquad er død.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Fås de overhovedet længere? Siden hos Drumsquad er død.. De fås så absolut endnu, og hvis du vælger DrumGear i venstre side af Drumsquad.dk, så kommer du til siden. Linket fra den anden må være broken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts